معرفی 3 مدل انواع سیم شارژ موبایل اصلی

سیم های شارز تقریبا همه جا هستند زیرا گوشی موبایل پیوسته نیاز به شارژ شدن دارد. در این مقاله 3 مدل کابل شارژ رایج را معرفی کرده ایم و راجع آنها توضیح داده ایم.
معرفی 3 مدل انواع سیم شارژ موبایل اصلی

اولین نمونه اولیه تلفن همراه توسط مارتین کوپر در سال 1973 اختراع شد. از آن زمان تعداد و انواع بی شماری از کابل های شارژ تلفن همراه فروخته شده است. با این حال، خرید کابلی که با گوشی شما سازگار باشد بسیار مهم است. در اینجا راهنمایی برای کمک به انتخاب کابل فست شارژر مناسب برای گوشی خود آورده شده است.

1- کابل با سوکت اندرویدMicro-USB 

کابل با سوکت Micro-USB (مبدل و کابل شارژر اندروید میکرو یو اس بی)اندازه کوچکی دارند و برای موبایل و برخی ابزارهای دیگر استفاده می شوند. مهم است که آنها را به روش صحیح وارد پورت کنید. اگر به صورت وارونه یا برعکس وارد شوند، دستگاه را شارژ نمی کنند. گوشیهای اندروید قدیمی ، هدست و اسپیکرهای بلوتوثی ، دسته بازی ایکس باکس و پی اس 4 از این سوکت جهت اتصال به شارژر استفاده میکنند.

انواع کابل شارژر برندهای معتبر با بهترین لیست قیمت شوجی ایران

کابل‌های Micro-USB به کابل‌های استاندارد تلفن همراه برای برندهایی مانند سامسونگ و ال‌جی تبدیل شده‌اند. این فست شارژرها به دلیل اندازه و قابلیت پشتیبانی از حجم زیادی از انتقال داده نسبت به شارژرهای Mini-USB برتر در نظر گرفته می شوند. آنها می توانند از انتقال داده 480 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی کنند. 

2- کابل با سوکت تایپ سی USB TYPE-C

در چند سال گذشته، کابل با سوکت فست شارژر USB TYPE-C (مبدل و کابل شارژر تایپ سی)در بین تولیدکنندگان موبایل محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این به این دلیل است که این کابل ها نسبت به انواع دیگر مزایای قابل توجهی دارند. کابل های USB نوع C سریعتر از مدل های قبلی خود هستند. علاوه بر این، این کابل ها نسبت به انواع قدیمی قوی تر و مقاومتر هستند. 

با وارد کردن کابل به روش اشتباه هیچ خطری برای دستگاه وجود ندارد. کابل‌های با نوع سوکت USB-C را می‌توان به صورت وارونه وارد سوکت شارژ موبایل کرد . اگر آنها را وارونه وصل کنید همچنان کار می کنند. در سال‌های اخیر، اپل نیز برای دستگاه‌های خود به کابل‌های USB TYPE-C روی آورده است.داشتن بهترین ابزار برای یک گوشی هوشمند یکی از ملزومات برای حفاظت از گوشی هوشمند است داشتن یک هولدر موبایل می تواند شما را از آسیب دیدن به گوشی همراه خود بی نیاز کند.

خرید انواع کابل شارژر لایتنینگ با بهترین قیمت - شوجی ایران

3- کابل با سوکت لایتنینگ USB-LIGHTINING

 سیم لایتنینگ با سوکت USB-LIGHTINING(مبدل و کابل شارژ آیفون لایتنینگ)دارای 8 پین است و می‌توان آن را در هر جهت وارد پورت کرد. از آیفون 5 تا آیفون 14 و تمامی آخرین دستگاههای اپل با کابل فست شارژر لایتنینگ سازگار هستند. 

اپل از سال 2012 از این نوع کابل USB برای هر مدل آیفون استفاده کرده است. این باعث می شود تا فست شارژ گجت های مختلف اپل تنها با یک سیم آسان باشد. داشتن یک هولدر موبایل خودرویی، می تواند انتخابی مناسب برای سفر باشد تا به راحتی بتوانید در مسافرت به دیدن سریال و فیلم مورد علاقه خود بپردازید و لحاظ خوشی را درکنار خانواده سپری کنید.این هولدر کاربردی با وصل شدن به داشبورد ماشین به صوت ثابت باقی می ماند و به راحتی می توانید با دوستان خود گپ دوستانه در سفر نیز داشته باشید.

اگر به دنبال کابل ها و لوازم جانبی گوشی های هوشمند معتبر و قابل اعتماد هستید، SHOJI.IR انتخاب مناسبی برای شماست. ما بزرگترین فروشنده لوازم جانبی موبایل در ایران هستیم. امروز با شماره 02166764310 با ما تماس بگیرید و لوازم جانبی خود را هم اکنون رزرو کنید.

آیا میدانید که تفاوت شارژر اصلی و غیر اصلی در چیست؟با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری از این گونه داده ها به دست آورید.(فرق کابل فست شارژ اصلی و غیر اصلی چیست؟)

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد