نحوه مرجوع کالا

جهت مرجوع نمودن کالا ابتدا صفحه ضمانت کالا شوجی را مطالعه بفرمایید.

یکی از مشخصه های یک فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل ارائه خدمات مرجوعی کالا است.کاربران عزیز می توانند بعد از این که محصول مورد نظر خود را از فروشگاه تخصصی شوجی ایران خریداری کردند، و این محصول به مشکل برخورد همانند:(عدم شارژ کردن،قطع بودن جریان led در برخی از کابل شارژ و یا ...)می توانید کالای خود را مرجوع کنید؛اکثر کابل شارژ و شارژرها و سایر محصولات که در این فروشگاه در حال عرضه است دارای گارانتی 6 ماهه و دارای اصالت کالا است.

کاربران عزیز می توانند که برای ارائه خدمات بهتر از بخش فنی شوجی ایران برای مشاوره قبل از خرید ،از طریق پل ارتباطی تماس با ما با تیم فنی در ارتباط باشند.

آدرس و کدپستی شوجی

آدرس و کدپستی شوجی را از صفحه تماس با شوجی یادداشت کنید و کالا را از طریق شرکت پست برای ما ارسال کنید ، سپس شماره پیگیری پست را از طریق تماس تلفنی به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید.پس از رسیدن مرسوله مرجوعی به دفتر مرکزی شوجی همکاران واحد خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

هزینه پستی مرجوعی

هزینه پستی مرجوعی تا دفتر شرکت شوجی ایران با خریدار محترم می باشد و هزینه ارسال پستی برگشت کالای مرجوعی به عهده فروشگاه تخصصی شوجی ایران می باشد، شایان ذکر است اگر مشتری بخواهد کالای برگشتی را به طریقی غیر از پست دریافت کند هزینه مازاد بر ارسال با پست به عهده خریدار محترم میباشد.

بازخوردها