شرایط مرجوع کردن کالا
نحوه بازگشت کالا
مشتری گرامی ؛
بهتر است جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش شوجی ایران ، مطالب این صفحه را مطالعه فرمایید.
تلاش همکاران ما در مجموعه شوجی ایران این است که کالای خریداری شده در بهترین شرایط به دست شما برسد، ولی ممکن است پس از خرید به دلایل مختلف تصمیم به پس فرستادن کالا بگیرید. لطفا قبل خرید و هنگام بررسی مشخصات محصول به شرایط ضمانت محصول توجه ویژه بفرمایید. طبق قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی محصولات ارایه شده در فروشگاه اینترنتی شوجی ایران به شرط اینکه دچار شکستگی ، پارگی ، خراش و یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول و بسته بندی نشده باشند تا 7 روز قابل مرجوع کردن میباشند.
کلیه هزینه های بسته بندی و ارسال (پست،تیپاکس و موتوری) هنگام خرید ، مرجوعی و استفاده از خدمات گارانتی به عهده خریدار میباشد.
اگر کارشناس شوجی ایران تشخیص بدهد که کالا از ابتدا معیوب بوده است هزینه های ارسال توسط شوجی ایران پرداخت خواهد شد.
چه کالاهایی قابل مرجوع کردن هستند؟
کلیه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شوجی ایران، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
محصولاتی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی (شکستگی ، پارگی ، خراش و یا هرگونه تغییر ظاهری) قابل پس گرفتن نخواهند بود.
پس از دریافت کالا و بازگشایی مرسوله ، اگر کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، لازم است تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به واحد خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه ایشان در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. واحد خدمات پس از فروش شوجی ایران فقط بسته های پستی را تحویل میگیرند که قبلا بصورت تلفنی هماهنگ شده باشند.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه شوجی ایران به صورت هدیه ارسال میشوند، قابلیت بازگشت 7 روزه کالا را نخواهند داشت.
شرایط بازگشت کالا
جهت تماس با واحد خدمات پس از فروش شوجی ایران ، میتوانید به شماره 021-66764310 و یا آی دی shoji.ir در "اینستاگرام" و یا ایمیل shojiiran{at}gmail.com پیام ارسال نمایید.
لطفا پیام را بصورت نوشتاری ارسال بفرمایید و شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
واحد خدمات پس از فروش شوجی ایران نهایتا طی سه روز کاری به پیام شما پاسخ خواهد داد.
لازم به ذکر است که تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول فاکتور شوجی ایران به همراه کالا باشد.
کارشناسان خدمات پس از فروش شوجی ایران پس از دریافت کالا در اسرع وقت (بستگی به زمان بر بودن شرایط بررسی کالا) نتیجه را به شما مشتری گرامی اعلام خواهند کرد.
اگر مشتری به هر دلیل قصد تعویض کالا را نداشته باشد وجه مبلغ کالا تا 2 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد گشت.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش شوجی ایران باشد، هزینههای ارسال به عهده شوجی ایران است.
برای واریز کردن هزینه پست به حساب مشتری، اصل قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شوجی ایران ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان شوجی ایران ، هزینه بسته بندی ، ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
برای بازگشت کالا فقط بصورت حضوری مراجعه نمایید و یا از پست پیشتاز استفاده نمایید.
فروش و ارسال صرفا از طریق روشهای ارسال ذکر شده صورت میپذیرد.