کارواش فندکی چیست؟

تعمیر و شستشوی وسایل کار دشواری است. با این حال با خرید کارواش فندکی کوچک ، گرد گیری بالکن ها و تراس ها ، شستشو و سرویس کولر گازی ، نظافت در سفر و کمپینگ و... آسان میشود و منابع آب نیز هدر نمیرود.
کارواش فندکی چیست؟

یک کارواش چند کاره کوچک

کارواش فندکی چیست 

قطعات کارواش فندکی

قطعات کارواش فندکی

  • پمپ دیافراگمی 12 ولت اتوماتیک
  • نازل لنسر یا تفنگ کارواش
  • شلنگ 5 متری خروجی پمپ
  • شلنگ 2 متری ورودی پمپ
  • فیلتر ورودی آب
  • ست کامل اتصالات پلاستیکی و فلزی
  • کابل برق 5 متری با سوکت فندکی

مینی کارواش فندکی چطور کار میکند؟

کارواش فندکی

قبل از خرید کارواش فندکی باید بدانید که این گجت از یک پمپ قطع کن خودکار ، نازل یا لنسر ، اتصالات آب و کابل برق فندکی تشکیل شده است. این پمپ خودکار با رسیدن فشار آب به 6.9 بار بصورت خودکار قطع میشود و وقتی دستگیره نازل را فشار میدهید به محظ کم شدن فشار سریعا شروع به حرکت میکند ، پاسخ پمپ آنقدر سریع است که کاربر تاخیری حس نمیکند و این قطع و وصل شدن خودکار عمر پمپ را افزایش میدهد و از مستهلک شدن دستگاه هم جلوگیری میکند.

مزایای استفاده از کارواش فندکی

 

1-   صرفه جویی در فضا و کمک قدرتمند برای ساکنان شهرها .

 

مینی کارواش 12ولت مناسب برای سبک زندگی شهری است، به لطف ابعاد کوچک و وزن سبک، کارواش فندکی در هر آپارتمانی، هر چند کوچک جایگاه خود را پیدا می کند: با فشار قابل تنظیم وسایل شما را از هر گونه آسیب محافظت میکند . مینی جت واش با تنها یک کیلوگرم وزن همراه با لوازم جانبی به راحتی قابل حمل است. این کارواش کوچک علاوه بر گلدان ها و مبلمان باغ، وسیله تمیز کننده مناسبی برای کالسکه، دوچرخه و اسکوتر نیز می باشد.

 فیلتر آب کارواش فندکی

2-   راحت و سریع آماده شستشو است.

با کوبلینگ های نصب سریع ، شیلنگ به سادگی روی پمپ کارواش و تفنگ کارواش وصل می شود. شلنگ منعطف 5 متری اجازه کار بدون مانع را می دهد و به راحتی جمع می شود - کابل بدون هیچ گونه خطر قطع یا به هم ریختگی راحت جابجا میشود .

 مزایای کارواش فندکی

3-   شستشوی راحت در سفر با کاهش قابل توجه مصرف آب.

هنگام سفر با خودرو مدیریت مصرف آب بسیار مهم است.

شاید باورتان نشود ولی من ( نویسنده ) در سفر با 5 لیتر آب حمام کامل میکنم . یا با 5 لیتر آب ظروف یک خانواده 4 نفری را کاملا مشویم و آبکشی میکنم. همه اینها فقط با کارواش فندکی امکان پذیر است. در مرحله اول با فشار آب ظروف را پاک میکنم ، مرحله دوم مایع ظرفشویی میزنم و در مرحله سوم با تفنگ کارواش فندکی با کمترین مقدار آب کشی میکنم.

 کارواش فندکی کمپر و کاروان

4-   کارواش فندکی برای شستن کولر گازی بسیار کاربردی است.

معمولا موتور کولر گازی در فضای باز نصب میشود و سالی یکبار نیاز به شستشو دارد. در بسیاری مواقع موتور در محلی قرار دارد که امکان بردن جت واش و کارواش خانگی بزرگ وجود ندارد. حتی گاهی شیر آب نزدیک محل وجود ندارد ، ضمنا فشار کارواشهای خانگی زیاد است و باعث خم شدگی لبه های آلومینیومی رادیاتور کولر میشود. کارواش فندکی بسیار کوچک و سبک است و فقط با یک بطری آب میتوانید موتور کولر گازی را شستشو نمایید.

تفنگ کارواش فندکی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد