هدست اپل ایرپاد مکس

هدست ایرپاد مکس اپل یک هدست شیک و بزرگ است. این هدفون های روی گوشی اپل در میان افراد مشهور از جمله بلا حدید، تیموتی شالامه، سارا جسیکا پارکر ، اکساندرا استن ، جاستین بیبر و دیگران محبوب شده اند.
هدست اپل ایرپاد مکس

هدفون‌های ایرپاد مکس اپل ، بعد از حدود 2 سال ناگهان در کانون توجه و محبوبیت قرار گرفتند. این هدفون ظرافتی نرم و ارگونومیک را القا می‌کند، چه روی یک کلاه کپ و چه روی هودی که بالا کشیده شده باشد. هدفون‌هایی که یک سال پس از خروج جانی آیو، مدیر ارشد طراحی قدیمی اپل، عرضه شدند، شبیه یک ایده طراحی جدید جسورانه برای مجموعه رو به گسترش لوازم جانبی اپل هستند.

هدفون طرح ایفون

وقتی شخصی ایرپاد مکس را استفاده میکند ، شاید مانند داشتن یک ثروت مخفی باشد که برای نمایش داده شدن آن ثروت به نگاه موشکافانه و دقیق نیاز است. اگر بخواهیم صادق باشیم هدست اپل ایرپاد مکس واقعا جلب توجه میکند و گاهی اغراق آمیز به نظر میرسد.  

خرید اپل ایرپاد مکس های کپی

قیمت هدفون اپل فیک

ایرپادز مکس اپل و شبکه های اجتماعی

هدست تبدیل به بیانگر وضعیت اجتماعی برای بسیاری از کاربران شده است. با این حال ، بسیاری از افراد ادعا کرده اند که هدفون جزء لوازم جانبی موبایل است و استفاده هر کاربر از انواع هدست کاملا منطقی به نظر میرسد. مانند ظهور مجدد هدفون‌های سیمی و ظهور هدفون‌های کوچک، شبکه های اجتماعی به شدت محبوبیت خرید هدست بلوتوثی را نیز به‌عنوان یک لوازم جانبی مد روز افزایش داده اند. ترند عظیم هدفون هنوز به شدت به حال و هوای قدیمی دهه ۸۰ و ۹۰ متکی است، به همین دلیل است که انواع هدفون سیمی، همچنان محبوب هستند.

ایرپاد مکس

ایرپاد مکس وفادار به سلیقه دهه 80 میلادی

اگرچه اپل ایرپاد مکس ممکن است دارای یک قاب آلومینیومی شیک و مدرن باشد (در رنگ‌های مختلف) اما هنوز هم به شدت به حال و هوای قدیمی دهه 80 وفادار است. فناوری همچنین با عرضه گوشی های نوستالژی و ساعت‌های مچی هوشمند ، به نوستالژی‌های دوران گذشته نفوذ کرده است، همانطور که طراحان سطح بالایی مانند میو میو ، بلومارین و بالنسیاگا بازگشت شلوار جین کوتاه و کیف های شلخته را آغاز کرده‌اند.

عکس هدفون اپل

خرید ایرپاد مکس های کپی در ایران

در حالی که اپل ساختن دستگاه های چشم نواز تسلط دارد، گام بعدی در فناوری پوشیدنی تجربه شنیداری است، به نظر می رسد که اپل ایرپاد مکس هم در سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داده است. خیلی از کاربران به سختی هدست روی سر میگذاشتند امروز بدون هدست اپل از خانه خارج نمیشوند. در سال گذشته، هدست ایرپاد مکس های کپی هم در فروشگاه اینترنتی شوجی ایران و هم در دیجی کالا رکورد فروش بالای داشته اند. مهمترین دلیل رونق بازار خرید اپل ایرپاد مکس های کپی در ایران قیمت بسیاز مناسبتر آن است. باید پذیرفت که قیمت بالای این محصول آن را از اولویت خرید کاربران ایرانی خارج کرده است و کاربران ایرانی خرید ایرپاد مکس های کپی را ترجیح میدهند.

هدفون پینترستی

قیمت اپل ایرپادز مکس

هدست ایرپادز مکس اکنون تقریباً دو سال و نیم است که عرضه شده و هنوز هم بسیار گران است. این هدفون با قیمت 549 دلار آمریکا عرضه شد و گاها تخفیف های مناسبی در فروشندگان خرده فروشی دریافت می کند، اما حتی با قیمت 499 دلار (قیمت فعلی آن در آمازون و BB)، همچنان قیمت آن بسیار بالاتر از هدفون های رقیب مانند سری XM سونی است. این محصول از زمان عرضه هیچ رنگ جدیدی نداشته است و به نظر نمی رسد که اپل در زمان عمر محصول خود فشار زیادی به بخش بازاریابی خود وارد کرده باشد.

 هدفون ایفون فیک

بسیار گران بودن محصولات اپل چیز جدیدی نیست، بنابراین من شک دارم که قیمت بالای هدفون اپل در زمان عرضه باعث عقب ماندن محصول در ابتدا باشد. کسی حدس می‌زند که چرا اینقدر طول کشید تا مکس‌ها محبوب شوند - و چرا اکنون محبوب شده‌اند؟ چه چیزی تغییر کرد؟ آیا ترندی وجود داشت که ما از آن غافل بوده ایم؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد