چرا آیفون 15 با کابل شارژ بافته شده آمد؟

شرکت اپل در آیفون 15 از کابل شارژ با روکش بافته شده این گوشی رونمایی کرد. در این مقاله به بررسی نقاط ضعف و قوت این مدل کابل می پردازیم.
چرا آیفون 15 با کابل شارژ بافته شده آمد؟

آیفون 15 با کابل شارژ با روکش بافته شده:

بالاخره شرکت اپل آیفون 15 را رونمایی کرد. بدنه تیتانیومی در مدل پرومکس ، دوربین قوی و پردازنده قدرتمند که شرکت اپل ادعا میکند قادر است بازی های ایکس باکس و سونی پلی استیشن را اجرا کند. مورد آخری به نظر میرسد تکان اساسی به بدنه بازار کنسولهای بازی بدهد.

در شوجی ایران ما به ارائه تخصصی انواع کابل شارژ و شارژر گوشی موبایل پرداخته ایم به همین دلیل کابل شارژ ارایه شده همراه با آیفون 15 جلب نظر کرد.

کابل شارژ اپل ،  پاشنه آشیل اپل:

آیفون نسبت به تغییرات ناخواسته خیلی سرسخت است و چند سال بود بخاطر کیفیت پایین روکش کابل شارژ اصلی آیفون تحت انتقاد بود. اپل از طرفداران سفت و سخت حفظ محیط زیست است و برای تولید کابل شارژ از موادی استفاده میکرد که در طبیعت جذب میشوند و باعث آلودگی های محیطی نمیشوند. این مواد نقطه ضعف بزرگی داشتند ؛ خیلی سریع مستهلک میشدند به طوری که روکش کابل های آیفون اصلی رو کارتنی اپل خیلی خیلی سریع پاره میشد و کهنه به نظر میرسید و نمای خوبی نداشت.

کابل اصلی آیفون|کابل آیفون اورجینال|خرید کابل آیفون|قیمت کابل آیفون

در 12 سپتامبر 2023 اپل بالاخره با ارایه آیفون 15 ضعف های قدیمی رو پوشش داد. اول: لایتنینگ رو حذف کرد ، دوم: کابل شارژ داخل کارتن آیفون 15 با روکش بافته شده کنفی عرضه کرد.

بازگشت کابل شارژ کنفی به اوج:

راجع مزایای کابل شارژ با روکش بافته شده (کنفی) قبلا صحبت کرده بودیم و شرکتهای پیشرو کابل های متنوعی با روکش بافته شده ارایه کرده اند ولی این اولین باری است که یک شرکت بزرگ و مطرح از کابل بافته شده در محصولاتش استفاده میکند.

روکش کابل شارژ بافته شده چطور بافته میشود؟

صنعت بافت روکش قدمت تقریبی 100 ساله دارد (منبع: ویکی پدیا). در اصطلاح عامیانه اسم این نوع بافت قیطان بافی است و در صنعت البسه سابقه طولانی دارد. دستگاه این بافت را با نام قیطان باف یا دستگاه شیطونکی میشناسند. (اصطلاح انگلیسی: Braiding Machine) با جستجو در گوگل میتوانید اطلاعات کاملی راجع این دستگاه کسب کنید.

دستگاه قیطان بافی|قیمت کابل آیفون|کابل آیفون اورجینال

آیا رقبای اپل هم از کابل شارژ با روکش بافته شده استفاده خواهند کرد؟

با توجه به اینکه کابل شارژ بافته شده به هیچ وجه نوآوری نیست و زمان طولانی است که در بازار وجود دارد الزامی برای شرکت های دیگر به وجود نیامده است که تغییری در کابل شارژ گوشی هایشان به وجود بیاورند ، هرچند که از مزایای ارزشمند کابل شارژ بافت شده نمیتوان به سادگی گذشت.

مزایای کابل شارژ با روکش بافته شده (کنفی) چیست؟

بیشتر در مطلب " کابل فست شارژ بافته شده یا کنفی چیست؟" مفصلا به مزایای این نوع کابل شارژ پرداختیم ، ولی حالا به خاطر توجه ویژه ای که به این کابل شده است مزیت های کابل شارژ بافته شده کنفی را مرور میکنیم:

1- دوام فوق العاده

2- نرمی و لطافت هنگام تماس با دست

3- گره نخوردن کابل در عین انعطاف پذیری بالا

4- زیبایی ظاهری و امکان بافت با طرح های مختلف

5- ظاهر ارگونومیک و هم گن با پوشش و البسه

کابل شارژ بافته از کجا بخریم؟

در صفحه کابل شارژ بافته شده کنفی شوجی ایران بیش از 60 مدل کابل با روکش بافته عرضه شده است و جزو  تکمیل ترین ویترین فروش کابل کنفی در ایران است. همه این محصولات با گارانتی تعویض 6 ماهه عرضه میشوند.

خرید عمده کابل شارژ کنفی بافته شده:

ضمنا اگر از همکاران عزیز هستید داخل صفحه هر مخصول لینکی به صفحه خرید عمده همان محصول وجود دارد و میتوانید با یک کاهش فوق العاده برای فروشگاهتان خرید کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد