اسپیکر آکوستیک موبایل چیست؟

اسپیکر آکوستیک گوشی موبایل یکی جدیدترین و خلاقانه ترین گجت های مورد استفاده موبایل است. اما اسپیکر بدون باتری چیست؟و مزایا و معایب آن چگونه است؟ نگران نباشید، در این مقاله، شوجی ایران هر آنچه را که باید درمورد اسپیکر آکوستیک موبایل بدانید، به شما می گوید.
اسپیکر آکوستیک موبایل چیست؟

آکوستیک چیست؟

واژه ی آکوستیک (acoustic) یک اصطلاح موسیقیایی به معنای فاقد تقویت الکتریکی است. اگر ابزار یا سازی به طور طبیعی و بدون کمک انرژی الکتریکی صدا تولید کند، اکوستیک محسوب می شود. کاربرد علم اکستیک عمدتاً در مورد این است امواج صوتی را چطور منعکس، منتقل و جذب کنیم. 

اسپیکر آکوستیک موبایل

اسپیکر اکوستیک گوشی موبایل، ایده ای پایدار، نوآورانه و سازگار با محیط زیست است که اخیرا توسعه پیدا کرده است. همچنین این اختراع خلاقانه هنگام حضور در کلاس های آنلاین، تماس های تصویری و تماشای فیلم زندگی را برای انسان امروزی راحت تر کرده است. تیم های تحقیق، توسعه و طراحی در زمینه لوازم جانبی دائماً در حال بررسی ایده های نوآورانه، ایجاد محصولات جدید و بهبود زندگی مردم هستند. با این حال، منابع زمین در طول فرآیند تولید کاهش می یابد. هنگامی که عمر هر نوع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به پایان می رسد، در نهایت دور ریخته می شود. همینطور ابزارها و قالب هایی که هنگام تولید آن برای ساخت محصول استفاده شد دیگر مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. اگرچه محصولات جدید، راحتی را برای ما به ارمغان می‌آورند، اما فرآیند تولید همچنین باعث هدر رفتن منابع و تخریب محیط زیست می‌شود. در این مقاله، شوجی ایران هر آنچه را که باید درمورد خرید اسپیکر آکوستیک موبایل بدانید، به شما می گوید.

اسپیکر آکوستیک گوشی

تاریخچه اسپیکر آکوستیک گوشی موبایل

طبق تحقیقاتی که ما بدست آورده ایم، اسپیکر آکوستیک موبایل اولین بار در سال 2010، توسط شرکت Bone در بازار آمریکا عرضه شد. این شرکت در توضیحات این اسپیکر اکوستیک ذکر کرد که از اصل بازتاب و انعکاس برای افزایش صدای موبایل استفاده کرده است. صدای اسپیکر اکوستیک به سادگی با استفاده خلاقانه از اصول فیزیک، 13 دسی بل بیشتر از صدای نرمال تلفن همراه است. اسپیکر اکستیک موبایل نیاز به مدار، برق و باطری ندارد و این بلندگو سازگار با محیط زیست طراحی شده است.

مزایای اسپیکر بدون برق موبایل

1-حمل پذیر است.

یک مزیت خرید اسپیکر اکستیک گوشی، قابلیت حمل آسان آن است. کسانی که علاقه زیاد به موسیقی دارند می‌توانند از قابلیت پرتابل بودن یا همان قابلیت حمل آسان این بلندگو استفاده کنند. در ماشین، ساعات کاری، ساعت فراغت و یا حتی زمانی که فرد در حمام و زیر دوش آب است می‌تواند با اسپیکر آکوستیک موسیقی پخش کرده و از شنیدن آن لذت ببرد.

2- نیاز به برق و شارژر ندارد.

امروزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی الکتریکی اهمیت بالایی دارد از همین رو فناوری به‌کاررفته در این اسپیکر به‌گونه‌ای است که آن را به یک وسیله پرکاربرد تبدیل می‌کند. یک مزیت اسپیکر اکستیک، کم مصرف بودن آن‌ است. به‌خاطر عدم استفاده از باتری در این اسپیکرها، می‌توان گفت که جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. صدا با کیفیت اسپیکر موبایل که از این اسپیکرها منعکس می‌شود، با کمترین میزان مصرف انرژی تولید شده است. و محصولی دوستدار محیط زیست است.

3-دارای شارژر بی سیم یا وایرلس است.

خرید برخی از این اسپیکرهای آکوستیک درواقع یک تیر و دو نشان زدن است. به این صورت که بعضی مدلها از اسپیکر آکوستیک و استند موبایل دارای شارژر وایرلس هستند و این بلندگوها شما را از استفاده ی سیم شارژر بی نیاز می کند. پس شما میتوانید برای خرید اسپیکر اکوستیک یکبار هزینه کنید و در کنار آن خرید شارژر وایرلس هم انجام داده اید.

استند هولدر موبایل

4-ظاهر زیبایی دارد.

اگر شما جزو کسانی هستید که در خانه، اتاق یا محل کار خود از گجت های مختلف در دکوراسیون استفاده می کنید. این گجت و اسپیکر آکوستیک جدای از کاربرد های مفیدی که دارد می تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

5-تحت عنوان هولدر قابل استفاده است.

حتما تا بحال برای شما پیش آمده که هنگام استفاده از گوشی، در قرار دادن آن روی مکان مسطح به مشکل خورده باشید. اما این گجت اینجاست تا شما را از خرید استند هولدر و نگهدارنده موبایل رومیزی جداگانه بی نیاز کند .

6-صدا را متمرکز می کند.

یکی از کاربردی ترین خصوصیات این اسپیکر اکوصتیک این است که از هرز رفتن صدا در جهات مختلف جلوگیری می کند و  شما قادر خواهید بود بدون آزار دیگران از صدای موبایلتان بهره ببرید.

قیمت اسپیکر آکوستیک موبایل

7-نیاز به نرم‌افزار خاص ندارد.

برای استفاده از اسپیکرهای بدون بلوتوث به  دانلود برنامه ی خاصی لازم ندارید و فقط کافی است که موبایل خود را در شکاف طراحی شده ی این بلندگو قرار دهید و از پخش موسیقی لذت ببرد.

معایب اسپیکر بدون باطری موبایل

1-کیفیت صدا وابسته به اسپیکر گوشی شماست.

از معایبی که میشود به آن اشاره کرد کیفیت صدای این اسپیکر است و چون فقط با کمک بلندگوی گوشی کار می‌کند، منشا کیفیت صدای آن همان گوشی موبایل است.

2-قدرت و برد بالایی ندارد.

این بلندگو برای مکان های بسته و کوچک طراحی شده و در محیط باز یا فضایی با جمعیت بالا قدر و برد بالایی ندارد.

 

راهنمای خرید اسپیکر آکوستیک موبایل

اسپیکر اکستیک موبایل با حفظ اصالت گذشته و تکنولوژی امروز ساخته شده. در واقع عملکرد آن کاملا بدون نیاز به برق، باتری، شارژر و بلوتوث بوده و تنها با کمک بلندگوی گوشی موبایل کار می‌کند. کافیست گوشی موبایل خود را داخل شیار اسپیکر قرار دهید و موسیقی و موزیک خود را پلی کنید و از شنیدن صدای آن لذت ببرید.

 

بلندگوی بدون باطری موبایل دوستدار محیط زیست است.

اسپیکر اکوستیک گوشی موبایل به باتری، برق، بلوتوث و شارژ احتیاجی ندارد و فقط با بلندگوی گوشی کار می کند؛ به این خاطر ما آن را جزو محصولات سبز و دوستدار محیط زیست می دانیم.

 

استند هولدر و اسپیکر اکوستیک موبایل

 در نظر داشته باشید که به کدام قابلیت های اسپیکرآکوستیک نیاز دارید. شارژر وایرلس ،استند هولدر نگهدارنده موبایل یا یک گجت مینیمال؟ خوشبختانه شوجی ایران برای شما در صفحه خرید اسپیکر اکوستیک گوشی موبایل گزینه هایی را برای پوشش دادن تک تک این قابلیت ها، پیش روی شما قرار می دهد.

 

ارزانترین اسپیکر موبایل

خرید اسپیکر آکوستیک گوشی در مقایسه با خرید اسپیکر بلوتوثی به دلیل ساختار ساده هزینه ی کمتری دارد و به موازات آن با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. به همین دلیل است که با توجه به تازه وارد بودن آن به بازار ایران تا این حد پرطرفدار شده است.

 ارزان ترین اسپیکر موبایل

بهترین اسپیکر قابل حمل

این نوع اسپیکر مادام العمر است. یعنی چه؟ با توجه به اینکه برای عملکرد به باتری و بلوتوث و برق احتیاجی ندارد و هسته ی اصلی آن اسپیکر گوشی است، هیچ چیزی جلودار آن نیست. محصولی دوسندار محیط زیست، مینیمال، جایگزین هولدر، حمل پذیر و حتی در مواردی شارژر بی سیم یا وایرلس است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد