چرا اینقدر سیم شارژ پاوربانک کوتاه است؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کابل پاور بانک کوتاه تر است؟ این مطلب به طور مختصر و ساده توضیح می دهد سیم شارژ کوتاه چیست و چه مزایا و معایبی دارد.
چرا اینقدر سیم شارژ پاوربانک کوتاه است؟

پاوربانک ها به دلایل مختلف به طور گسترده توسط کاربران موبایل مورد استفاده قرار می گیرند. برای دارندگان آیفون ،اپل، به دلیل عمر باتری ضعیف آن، تقریباً یک نیاز است.برخی از افراد باید برای مدت طولانی بدون دسترسی به شارژر در بیرون حضور داشته باشند. دلایل دیگری نیز وجود دارد. دلیل شما برای استفاده از پاوربانک هرچه که باشد، این واقعیت است که آنها با یک کابل فست شارژ USB کوتاه عرضه می شوند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند از کابل‌های USB بلند همراه تلفن خود استفاده کنند، اما بهتر است به جای آن از کابل USB کوتاه استفاده کنند. چرا؟

چرا کابل های فست شارژ پاوربانک اینقدر کوتاه هستند؟

کابل های USB بلندتر دارای طول سیم بیشتری در داخل خود هستند و این نشان دهنده مقاومت بیشتر است. افراد فیزیکدان این را بهتر درک می کنند. هرچه کابل طولانی تر باشد، مقاومت بیشتری ارائه می کند و هر چه مقاومت بیشتر باشد، جریان بیشتری کاهش می یابد.به عبارت ساده‌تر، این بدان معناست که اگر از کابل USB طولانی‌تری استفاده کنید، پاور بانک شوجی شما سریع‌تر از شارژ خالی میشود و شارژ کمتری به گوشی شما وارد می‌کند تا زمانی که از کابل پاوربانک USB کوتاه‌تر استفاده کنید. دوستان عزیز به همین دلیل کابل های فست شارژ پاوربانک کوتاه هستند.اگر شک دارید، خودتان آزمایش را امتحان کنید. از یک کابل USB بلند در پاور بانک خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که پاور بانک شما چقدر دوام می آورد. سپس از یک کابل USB کوتاه‌تر استفاده کنید و همچنین توجه داشته باشید که چقدر دوام می‌آورد. قبل از هر آزمایش، مطمئن شوید که پاوربانک به طور کامل شارژ شده است تا بتوانید نتایج دقیق تری دریافت کنید. پس از این کشف، من به درستی و با مهربانی کابل USB کوتاه نوکیا را برای استفاده با پاور بانکم در آغوش گرفتم.هر کابل USB کوتاهی که می توانید پیدا کنید برای استفاده با پاور بانک ها ایده آل است. انرژی کمتری هدر می رود و شما می خواهید با پاوربانک تا حد امکان کمترانرژی هدر دهید.

چرا کابل های فست شارژ پاوربانک اینقدر کوتاه هستند؟

سیم شارژر کوتاه پاور بانکی در مقابل سیم شارژ اصلی استاندارد

به طور خلاصه، در اینجا مزایا و معایب دو نوع کابل مختلف آورده شده است.کابل های USB کوتاه پاور بانک برای شارژ گوشی با پاوربانک مناسب هستند. این برای کاهش از دست دادن شارژ، به دلیل مقاومت، بین پاور بانک و تلفن است.کابل های USB بلند برای شارژ گوشی شما از پریز دیواری مناسب تر هستند.فراموش نکنید که هر چه کابل طولانی تر باشد، مقاومت بیشتری در برابر جریان از یک سر به سر دیگر وجود دارد. این مقاومت مقداری انرژی را از دست می دهد، به این معنی که استفاده از یک کابل طولانی مقداری از انرژی ذخیره شده در پاور بانک شما را هدر می دهد. اگر از پاوربانک استفاده می کنید، بهتر است از کوتاه ترین کابل USB(مبدل و کابل شارژر اندروید میکرو یو اس بی)موجود استفاده کنید.حالا متوجه شدید که چرا کابل های شارژ پاوربانک اینقدر کوتاه هستند. 

برخی از پاور بانک ها جدید چند کاره مزیت های بیشتری از یک پاور بانک دارند و در یک زمان مشخص می توانند چندین کار را انجام دهند که <<پاوربانک و پنکه شارژی چند کاره>> یکی از این گجت های جدید در فروشگاه لوازم جانبی موبایل شوجی ایران است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد