مقایسه و بررسی 12 تفاوت ایرپاد پرو 2 و 1

در این صفحه تفاوتهای اصلی ایرپاد پرو 1 (نسل اول) و ایرپاد پرو 2 (نسل دوم) را به رشته تحریر آوردیم. برای خرید این دستگاه دوست داشتنی هم پیشنهاد خوبی برای شما داریم. با ما همراه باشید.
مقایسه و بررسی 12 تفاوت ایرپاد پرو 2 و 1

مقایسه اجمالی اپل ایرپاد پرو نسل اول و اپل ایرپاد پرو نسل دوم

تقریباً سه سال پس از عرضه ایرپاد پرو نسل اول ، اپل از نسل دوم ایرپاد پرو در کنار سری آیفون 14 و چندین اپل واچ جدید رونمایی کرد. ایرپاد پرو نسل دوم از طراحی و ابعاد مشابه مدل قبلی خود بهره می‌برد،که باعث شده لوازم جانبی اپل ایرپاد پرو از جمله کیس های محافظ و قابلهای سیلیکونی کیس شارژ ایرپاد پرو نسل اول و ایرپاد پرو نسل دوم مشابه باشند. اما ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال، سنسور تشخیص در گوش بودن و عمر باتری را بهبود بخشید و در عین حال عملکردهای جدیدی مانند شفافیت تطبیقی، کنترل‌های لمسی تنظیم صدا و یافتن دقیق Find My را ارائه می‌کند.

مشخصات ،قیمت خرید انواع کاور کیس اپل ایرپاد -شوجی ایران

اپل ایرپاد پرو نسل اول اکنون توسط اپل متوقف شده است، اما همچنان می‌توان آن‌ها را با قیمت‌های کاهش‌یافته در نمایندگی‌های فروش دست چندم و یا کارکرده آن را یافت. به این ترتیب، برخی از مشتریان ممکن است در حال بررسی این موضوع باشند که آیا ایرپاد پرو نسل اول را با قیمتی کمتر خریداری کنند یا نسخه نسل دوم.

 خرید اینترنتی به روزترین کاورکیس اپل ایرپاد پرو فانتزی و ساده

دو نسل ایرپاد پرو اکثریت قریب به اتفاق ویژگی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، بنابراین آیا باید برای صرفه‌جویی در هزینه، خرید یا چسبیدن به ایرپاد پرو نسل اول را در نظر بگیرید؟ این تفکیک همچنین راهی برای مشاهده تمام تفاوت‌هایی است که ایرپاد پرو نسل دوم ارائه کرده است.

تفاوت های اپل ایرپاد پرو 1 با اپل ایرپاد پرو 2 عبارتند از:

AirPods Pro2 (نسل دوم)

AirPods Pro (نسل اول)

شفافیت و شفافیت تطبیقی

شفافیت

درایور صوتی با فرکانس کم و تقویت کننده سفارشی برای باس غنی تر و صدای واضح تر

تقویت کننده برد دینامیکی بالا که درایور بلندگوی با فرکانس بالا و فرکانس کم را تغذیه می کند.

تراشه H2

تراشه H1

بلوتوث نسخه 5.3

بلوتوث نسخه 5.0

سنسورهای تشخیص پوست برای تشخیص داخل گوش بودن

سنسورهای نوری IR برای تشخیص درون گوش بودن

سنسورها و کنترل‌های لمسی برای کنترل صدا

کنترل کننده لمسی صدا

هدفون و کیس شارژ مقاوم در برابر عرق و آب IPX4

IPX4 مقاوم در برابر عرق و آب

تا 6 ساعت زمان گوش دادن با فعال کردن قابلیت حذف نویز فعال

تا 4.5 ساعت زمان گوش دادن با فعال کردن قابلیت حذف نویز فعال

30 ساعت کل زمان گوش دادن با حذف نویز فعال با استفاده از کیس شارژ MagSafe

24 ساعت کل زمان گوش دادن با حذف نویز فعال با استفاده از کیس شارژ MagSafe

محفظه شارژ MagSafe با بلندگوی داخلی برای Find My، ردیابی دقیق و حلقه اتصال بند

قاب شارژ MagSafe با قابلیت ردیابی Find My

کیس شارژ MagSafe سازگار با شارژر اپل واچ، شارژر MagSafe، پد های شارژ بی سیم Qi و سوکت لایتنینگ

قاب شارژ MagSafe سازگار با شارژر MagSafe، پد شارژ بی‌سیم Qi و سوکت لایتنینگ

چهار مدل پلاستیک گوش سیلیکونی (XS، S، M، L)

سه مدل پلاستیک گوش سیلیکونی (S، M، L)

تفاوتهای اصلی ایرپاد پرو 2 و 1

به طور کلی، ایرپاد پرو 2 نسبت به نسل قبلی ارتقاء متوسطی را با پیشرفت‌های ارزشمند در کل ارائه می‌کند، اما چند ویژگی جدید واقعا لازم بودند. برخی از کاربرانی که به‌شدت از ایرپاد پرو نسل اول خود استفاده می‌کنند، ممکن است به دلیل طیف وسیعی از پیشرفت‌ها، بتوانند ارتقاء به مدل نسل دوم را توجیه کنند، اما با توجه به قیمت بالای ایرپاد پرو 2 این مورد برای همه کاربران ممکن نخواهد بود.بسیاری از کاربرانی که اخیراً ایرپاد پرو نسل اول را خریداری کرده‌اند ممکن است نتوانند در حال حاضر ارتقاء به نسل دوم ایرپاد پرو را توجیه کنند، مگر اینکه بخواهند ویژگی‌هایی مانند شفافیت تطبیقی، کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا، یا سازگاری با شارژر اپل واچ را داشته باشند. کاربرانی که ایرپاد پرو نسل اول خود را در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 خریداری کرده‌اند، ممکن است دلیل بیشتری برای ارتقا پیدا کنند، به‌ویژه اگر باتری‌های دستگاه موجودشان به میزان قابل توجهی تحلیل رفته باشد. این مشتریان از تغییرات زیادی که مدل نسل دوم ارائه می دهد بهره مند خواهند شد.

آیا هم چنان می شود ،اپل ایرپاد پرو نسل اول خریداری کرد؟

اگر مدتی است که علاقه مند به خرید ایرپاد پرو نسل اول هستید، اکنون زمان خوبی برای خرید مدل نسل اول با تخفیف بسیار زیاد است، اما باید به خاطر داشت که اکنون بیش از سه سال از عمر آن ها گذشته است. به همین ترتیب، شایان ذکر است که ایرپاد پرو نسل اول جزو محصولات با تخفیف رایج اپل است، بنابراین برای صرفه جویی قابل توجه، خلاصه تخفیف های فروشندگان را بررسی کنید.

همه مدل هدفون های ایرپاد اپل طراحی نوآورانه و ارگونومیکی داشته اند و شرکت های بسیاری اقدام به تولید محصولاتی با الهام از ظاهر و عملکرد آن داشته اند. 

 مشخصات خرید کاور کیس اپل ایرپاد پرو با بهترین قیمت-شوجی ایران

پیشنهاد ویژه .

ایرپاد پرو 2 های کپی محصولی از فروشگاه لوازم جانبی موبایل شوجی ایران محصول با کیفیت بالا و عملکرد 99.9% مشابه نمونه اصلی آن میباشد ولی با قیمت بسیار کمتر از مدل اصلی. ایرپاد پرو 2 طرح اصلی شوجی ایران را میتوانید با کیس های محافظ اصلی اپل ایر پاد پرو شوجی ایران از گزند هرگونه آسیب و خراشهای احتمالی حفاظت کنید.

صبر کنید...

یک پیشنهاد خاص دیگر هم داریم: هدست بلوتوث طرح اپل ایرپاد مکس. ما در شوجی ایران بهترین کپی درجه یک اپل ایرپاد مکس را با کیفیت مثال زدنی حاضر کرده ایم. کپی درجه یک اپل ایرپاد مکس شوجی ایران کیفیت صدا و ظاهر عالی و خیره کننده ای دارد. لطفا صفحه هدست های بی سیم بلوتوثی شوجی ایران رو از دست ندید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد