فرق کابل فست شارژ اصلی و غیر اصلی چیست؟

ما در این مطلب دقیقا راجب نحوه تشخیص کابل اصلی و فرعی صحبت نمی کنیم ، حرف ما اینکه به اکسسوری موبایل بعد از جنبه فنی از نظر ظاهری و زیبایی هم توجه کنید.
فرق کابل فست شارژ اصلی و غیر اصلی چیست؟

سایتهای مختلفی را حتما دیده اید که تیتر زده اند: "10 تفاوت شارژر و کابل فست شارژ اصلی از تقلبی سامسونگ" یا " روش تشخیص شارژر و کابل فست شارژ اصلی و تقلبی سامسونگ" یا " هنر خرید کابل فست شارژ + آموزش کامل تشخیص شارژر اصل از تقلبی" ، پیشنهاد میکنم برگردید به صفحه جستجوی گوگل و چند تا از این لینکها رو باز کنید.

تفاوت های ظاهری کابل فست شارژ اصلی و غیر اصلی چیست؟

در اکثریت این مطالب اشاره به تفاوتهای ظاهری محصولات اصلی و کپی اشاره شده ، بایید با هم صادقانه صحبت کنیم : واقعا تفاوتهای ظاهری ملاک کافی برای تشخیص کالای اصلی و کپی نیستند ، اینجانب که نویسنده مطلب هستم تجربه زیادی در کنار تولید کننده های چینی دارم ، تولید کننده های چینی توان تولید محصولاتی را دارند که از لحاظ فیزیکی و ظاهری 100% برابر اصلی هستند و اگر خریدار هزینه بیشتری کند که می تواند حتی مدارات الکترونیکی و کارایی فنی محصول رو هم 100% مطابق اصلی بسازند ، البته که اگر محصولی 100 مطابق محصول اصلی بسازند قیمت تمام شده اش هم خیلی نزدیک محصول اورجینال خواهد شد.

نبودن نمایندگی ها ی برندهای کابل اصلی

در کشور ما به دلیل تحریمها و ... نمایندگی اصلی برندهای بزرگ مثل اپل و سامسونگ وجود ندارند و این امکان وجود ندارد که خریدار به فروشگاه اصلی برند مراجعه کند و محصول 100% اورجینال خریداری کند.

نکته بعدی اینکه خیلی از محصولاتی که به اسم اصلی و اورجینال فروخته می شود هم اصلی نیستند و برخی فروشندگان سودجو برای منفعت مالی بیشتر محصولات غیر اصلی رو با قیمت اصلی میفروشند و به دلیل منفعت مالی زیاد گاهی گارانتی های بلند مدت روی محصول می دهند.بنابراین با خرید از مراکز معتبر همچون فروشگاه لوازم جانبی موبایل شوجی ایران کالایی با کیفیت و گارانتی را خریداری کنید.

فرق کابل فست شارژ اصلی و غیر اصلی چیست؟

برندهای قابل اطمینان کابل های اصلی کدامند؟

دوستانه خدمتتان عرض میکنم که برای شارژ باطری تلفن همراه "شارژر" اهمیت بیشتری دارد ، اگر به شارژر و کابل اصلی دسترسی ندارید یا به اصالت محصولات موجود در بازار هم اطمینان ندارید می توانید به برندهای خوشنام بازار هم اطمینان کنید ، البته برای کابل هم همینطور مانند:برند شوجی ایران(a,[d).

خوشگل و خوش تیپ بشیم

در بازار محصولات خاص و با کیفیتی وجود دارند که توسط شرکتهای بزرگ موبایل تولید نمی شوند مثل :کابل های رنگی ژله ای ، کابل های اصلی بافته شده کنفی ، کابل های اصلی LED قطع کن خودکارAUTO DISCONNECT ، کابل های اصلی روکش چرمی و ... خیلی اکسسوری هایی که گاهی علاوه بر کابل یا شارژر یه گجت جذاب به حساب میان و علاوه بر ابعاد فنی در صنعت لباس و مد هم مورد توجه واقع میشوند ، مثلا شما مانتوی زرد رنگی با شال یاسی و کفش یاسی ست کردید ، کیف بنفش دست گرفتید ، رنگ قاب گوشیتان کابل اصلی فست شارژ و شارژر همراهتون را با لباستان ست کنید . ما در شوجی روی استایل و رنگ و روی اکسسوری موبایل شما کار می کنیم. 

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که راجب فست شارژ اطلاعات کافی ندارید می توانید این مقاله کاربردی را بخوانید که<<شارژ سریع یا فست شارژ چیست؟ و چه عملکردی دارد ؟>>

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد