تاوباو و 1688 ادغام خواهند شد.

هلدینگ گروه علی بابا در حال ادغام بازار عمده فروشی آنلاین 1688 با پلت فرم خرده فروشی خود تائوبائو است، این غول تجارت الکترونیک در بحبوحه بازسازی داخلی و رقابت فزاینده تصمیم به ادغام دارایی های خود گرفته است.
تاوباو و 1688 ادغام خواهند شد.
  • Taobao اخیراً سه فروشگاه آنلاین را به عنوان زیر شاخه های 1688 معرفی کرده است زیرا در تلاش برای جلب نظر کاربران جدید است.
  • این آخرین اقدام علی بابا برای تقویت ساختارهای این شرکت است ، که امپراتوری گسترده خود را برای ارائه یک نوآوری دیگر به کار گرفته است.

رشد کسب و کارهای اصلی علی بابا در سه ماهه اخیر کند شده است. این شرکت در سه ماهه دسامبر درآمد کمتر از حد انتظار را گزارش کرد، زیرا تاوباو و تی مال شاهد کاهش رشد 2 درصدی درآمد آن نسبت به سال گذشته بودند که کمتر از 5 درصد درامد کل گروه علی بابا بود.

 

بنا به گفته برخی افراد مطلع ، اخیراً تائوبائو برای جذب کاربران جدید سه فروشگاه آنلاین را تحت نام 1688 معرفی کرده است. این سه فروشگاه با مجموع نزدیک به 180000 دنبال کننده به زودی ، گروه های مختلف مشتریان را با محصولات متنوع هدف قرار می دهند.

یکی از آنها بر روی اثاثیه خانه و کالاهای عمومی تمرکز دارد، دیگری عمدتاً لوازم اداری و مواد مصرفی تجاری را می فروشد، در حالی که سومی محصولات صنعتی مانند ابزارهای سخت افزاری و مواد مصرفی بسته بندی را می فروشد.

 ترکیب تاوباو و 1688

این فروشگاه‌ها بخشی از طرح بزرگ‌تر Taobao وTmall ، واحد اصلی تجارت الکترونیک علی‌بابا هستند که برای اتصال منابع 1688 به تاوباو در حال رقابت هستند.

 

 

1688 که در سال 1999 و هنگام تاسیس علی بابا راه اندازی شد، یکی از اولین پلتفرم های تجارت الکترونیک علی بابا است. سه فروشگاهی که به Taobao متصل هستند، کاربرانی را با کالاهای مختلف با قیمت های بسیار پایین هدف قرار می دهند.

 علی بابا

این اقدام تنها آخرین اقدام تجدید ساختاری است که علی‌بابا در راستای احیای امپراتوری گسترده خود انجام داده است. این گروه همچنین قرار است تا پایان این ماه فعالیت های خود را در Ling Shou Tong (LST) ( یک پلت فرم آنلاین نه ساله که به فروشگاه های مادر کمک می کند تا محصولات خود را تهیه کنند) متوقف کند.

 مشاوره رایگان خرید از 1688

پلتفرم 1688 به فعالان در زمینه پوشاک، لوازم جانبی، مواد بسته بندی، لوازم اداری، دکوراسیون منزل و وسایل مبلمان و سایر دسته ها تجارت می کنند ، خدمات منبع یابی، کسب و کار و معاملات آنلاین را ارائه می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد