آموزش جستجو کردن محصول در 1688 چین

جستجو کردن آنلاین یک مهارت است و وقتی در یک پلتفرم خرید عمده از چین به نام 1688 برای خرید محصول سرچ میکنید حیاتی و مهم خواهد بود. در این مقاله بهترین روش های پیدا کردن کالا در 1688 را بصورت عملی آموزش میدهیم.
آموزش جستجو کردن محصول در 1688 چین

وب سایت و اپلیکیشن 1688 کاملا به زبان چینی برپا شده اند. همانطور که در مقاله " علی بابا چین 1688 به انگلیسی و فارسی " گفتیم هدف 1688 بازار داخلی چین است و به همین دلیل فقط به زبان چینی در دسترس میباشد .

جدا از مسئله زبان اصطلاحات به کار رفته در 1688 هم بر اساس فرهنگ عامه چین ویرایش شده اند ، زیرا تولیدکنندگان محتوای چینی نیازها و دغدغه های کاربران چینی را در نظر گرفته و عنوان و توضیحات مینویسند.

برنامه تلوزیونی چین

مثلا در یک برنامه تلوزیونی یکی از شرکت کنندگان اسپیکر بلوتوثی به شکل ایرپاد در سایز بزرگ در دست دارد ، بینندگان بعد از دیدن این برنامه شروع میکنند به جستجو کردن در بایدو (baidu موتور جستجوی اینترنتی کشور چین است) در مورد آن اسپیکر عجیب.

آن اسپیکر را در 1688 پیدا می کنید ، عنوان آن را با مترجم گوگل ترجمه کنید جالب است به همچین عبارتی بر خواهید خورد: اسپیکر جالب برنامه تلوزیونی!.

اسپیکر ایرپاد بزرگ  اسپیکر طرح ایرپاد

نکته دیگر اینکه مترجم های آنلاین با این که به هوش مصنوعی هم مجهز شده اند ولی همچنان ترجمه بعضی اصطلاحات در زبان مقصد بی معنی میشوند. به عنوان مثال برق سه فاز در چینی اصطلاحی کاملا متفاوت دارد و اگر از مترجم های آنلاین استفاده کنید به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.

نگران نباشید با همه اینها شما به محصول مورد نظر در 1688 خواهید رسید. در اینجا روشهای جستجو در 1688 را با تصاویر نمونه به شما آموزش خواهم داد. اگر بعد از خواهندن این مقاله همچنان قادر به یافتن محصول مورد نظر نشدید میتوانید  ما با خیال آسوده تماس بگیرید.

تماس با ما

روشهای جستجو در 1688:

  • 1- جستجو متنی در 1688:

ساده ترین روش جستجو در 1688 جستجوی متنی است. از ابزار مترجم گوگل (google translator) استفاده کنید. زبان مقصد را روی " chinese simplified" ست کنید. ترجیها کلمه چینی را ابتدا در گوگل جستجوی تصویری کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. حتی میتوانید کلمه چینی را در بایدو جستجو تصویری کنید.

کلمه مورد نظر را در ویکی پدیا سرچ کنید و صفحه آن کلمه را داخل ویکی پدیا به چینی تغییر دهید. شاید این کارها بیهوده به نظر برسد ولی این روشها را در پس ذهنتان نگه دارید.

کوروش کبیر در چین

  • 2- جستجوی تصویری هوشمند 1688:

جستجوی تصویری 1688 با اختلاف از بهترین عملکردهای آن است. کافیست عکس محصول را حتی با کیفیت کم به 1688 بدهید ، 1688 با استفاده از هوش مصنوعی تصویر را بررسی میکند تا در کسری از ثانیه تولیدکنندگان آن کالا را لیست کند.

جستجو تصویری در 1688  سرچ عکس 1688

  • 3- پیشنهادهای 1688:

این آموزش ها بر اساس تجربی نویسنده تدوین شده اند. گاهی از محصول مورد نظرتان یک مورد در 1688 پیدا کرده اید ولی اطمینان ندارید که این محصول ارزانترین و بهترین گزینه برای سفارش دادن است. در این حالت اجازه بدهید 1688 به شما چند مورد مشابه پیشنهاد بدهد.

خرید از 1688

در پایین صفحه هر محصول علامت ستاره وجود دارد. ستاره را بزنید تا محصول در علاقه مندی های شما ذخیره بشود. حالا به صفحه اصلی 1688 برگردید و صفحه را تازه کنید. حالا 1688 بر اساس علاقه مندی شما محصولات مشابه پر فروش و محبوب را لابلای محصولات نمایش خواهد داد. این ترفند واقعا ظریف و فنی است.

مشاوره رایگان خرید از 1688

امیدوارم با این مقاله توانسته باشیم عملی ترین و کاربردی ترین روشهای جستجو در 1688 را به شما آموخته باشیم.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد