دانلود وی چت برای خرید از چین

در نگاه اول، وی چت (ویشین-weixin در گویش چینی) یک برنامه پیام رسان است که در آن افراد می توانند پیام های متنی و صوتی، فیلم ها، تصاویر را مبادله کنند. اما در واقع، کارایی بسیار بیشتری ارائه می دهد.
دانلود وی چت برای خرید از چین

Can I have your Wechat?

سال 2012 بود و من در حال آماده سازی دفتر شرکت در شهر گوانجو بودم . محل کار من در طبقه نوزدهم یک مرکز خرید بلند بود که مستلزم استفاده از چند آسانسور طولانی مدت ، چندین بار در روز بود.

 اس ام اس کارگو | درباره ما شوجی ایران

در یکی از آن آسانسور سواری ها، غریبه ای به من نزدیک شد و گوشی خود را تکان داد. او اصلاً انگلیسی صحبت نمی‌کرد ، اما من فوراً فهمیدم که او چه می‌خواهد. او همان چیزی را می خواست که مردی در مترو، دختران در اتوبوس، افرادی که در رستوران ها کنار من می نشستند و بیش از چند نفر در خیابان. او شناسه وی چت من را می خواست.

 ویچت

اگر در میخواهید با چینی ها کار کنید ، افرادی که می خواهند با شما صحبت کنند کم نخواهد بود. به هر حال شما یک خارجی! هستید و مردم مجذوب چیزهای جدید هستند. برخی ممکن است خواستار گفتگو باشند. برخی ممکن است یک عکس بخواهند. اما پس از گپ کوتاه ، انتظار داشته باشید که یک کد QR  ویچت در صورت شما موج بزند. شما آنقدر ارزشمند هستید که نمی توانید فقط یک بار با آنها صحبت کنید - آنها اطلاعات تماس شما را می خواهند.

وی چت چیست؟ | راهنمای جامع اپلیکیشن وی چت 

 

در نگاه اول، وی چت (ویشین-weixin در گویش چینی) یک برنامه پیام رسان است که در آن افراد می توانند پیام های متنی و صوتی، فیلم ها، تصاویر را مبادله کنند. اما در واقع، کارایی بسیار بیشتری ارائه می دهد. به عنوان مثال: وی چت شامل برنامه های کوچک مختلفی است که تقریباً در تمام زمینه های فعالیت روزانه قابل استفاده است. با کمک آنها می توانید غذا سفارش دهید، هزینه سفر را پرداخت کنید، اطلاعاتی در مورد صورتحساب دریافت کنید و غیره - و همه در یک جا! این افزونه ها ویچت را به یک برنامه تقریباً جهانی تبدیل کرده و فرصت های بی پایانی را برای تجارت با چینی ها ایجاد می کند.

 تنسنت چین

در طول راه اندازی ویچت در سال 2011، Tencent، شرکت سازنده وی چت، آن را به عنوان پاسخ چینی به برنامه هایی مانند Kik، Viber و WhatsApp قرار داد. اما پس از هفت سال فعالیت، به یک رهبر مطلق در چین تبدیل شد. از همه رقبای خود پیشی گرفته است و امروزه حدود یک میلیارد نفر از آن استفاده می کنند.

راهمای خرید از چین

 دانلود پیام رسان وی چت | دانلود وی چت بدون فیلتر 

خوشبختانه ویچت در ایران فیلتر نشده است و دانلود ویچت از بازار ، مایکت ، کافه اندروید و بقیه اندروید استورهای ایرانی ممکن است ، اگر قصد نصب ویچت برای آیفون را هم دارید دشواری ای ندارید چون ویچت روی اپل استور تمامی کشورها موجود است. راه پیشنهادی من دانلود مستقیم وی چت است. در صفحه اصلی وب سایت ویچت لینک دانلود ویچت برای اندروید از پلی استور گوگل ، لینک دانلود مستقیم فایل APK ویچت برای اندروید ، لینک اپل استور برای دانلود ویچت برای آیفون ، دانلود ویچت برای پی سی ویندوز ،وب اپلیکیشن ویچت آنلاین و لینک دانلود ویچت برای مک وجود دارد.

دانلود وی چت

 وریفای وی چت

پس ار ارایه اولین نسخه ویچت در سال 2011 این پیام رسان چینی دچار تعولات بسیاری شد. شرکت Tencent با حفظ ظاهر ساده و مفهومی ویچت امکانات مالی به آن اضافه کرد و در حال حاضر ویچت کیف پول اصلی کاربران چینی است به همین دلیل این شرکت به رفتار کاربران در حال نصب و حتی در حین استفاده بسیار حساس است. به خاطر جلوگیری از احتمال هرگونه کلاه برداری اینترنتی یا به اصطلاح فیشینگ ویچت رفتار سختگیرانه ای با هر گونه اتفاق مشکوک دارد. برای نصب ویچت به هیچ عنوان از وی بی ان های رایگان استفاده نکنید و حتی در حین استفاده نیز خیلی مواظب باشید که از قندشکن های رایگان استفاده نکنید. این برنامه های رایگان از سرورهای خیلی متفاوتی استفاده میکنند و همین باعث میشود سرور Tencent شما را کاربر خطرناک ارزیابی کند و دسترسی شما به برنامه را سلب کند. در حین نصب نیز از شما خواسته های بیشتری خواهد داشت مثلا : از شما میخواهد یک کاربری که بیش از شش ماه اکانت فعال ویچت دارد بارکد نرم افزار را اسکن کند و شما را تایید کند. که به این حالت مشکل وریفای ویچت میگویند. نتیجه اینکه برای رفع مشکل نصب وی چت از وی بی ان های غیر رایگان و با کیفیت استفاده کنید تا به مشکل بر نخورید.

 خرید شماره مجازی وی چت | چگونه وی چت را فعال کنیم ؟

اگر دنبال آموزش نصب وی چت هستید خبر خوبی برایتان دارم خوشبختانه نصب وی چت در ایران با شماره موبایل ایرانی امکان پذیر است و نیازی به خرید شماره مجازی خارجی وجود ندارد. ضمنا تا به امروز Tencent نسخه فارسی برای وی چت تولید نکرده است و بهترین نسخه ویچت برای ایران همان نسخه انگلیسی ویچت است.

ویچت فقط یک پیام رسان نیست | محبوبیت وی چت در چین 

اگر به چین سفر کنید یا با چینی ها کار کنید به سرعت از اهمیت اجتماعی ویچت مطلع خواهید شد. وی چت اصلی ترین ابزاری است که بسیاری از مردم چین از طریق آن با دوستان، اقوام و حتی کارفرمایان ارتباط برقرار می کنند. وی چت همیشه برای من اجباری بود، زیرا تمام ارتباطات تجاری و خانوادگی من با چین از طریق ویچت انجام میشود.

اسکن ویچت

یادم نمیرود که یکبار دزد نابکار گوشی من را دزدید ، به سرعت به خانه رفتم و ویچتم رو روی یک گوشی دیگر بالا آوردم و نفس راحتی کشیدم. ویچت من بیش از هزار مخاطب چینی دارد که هرکدام را دقیقا برای کاری نشانه گذاری کرده ام.

 

اما در سطح شخصی تر، وی چت می تواند به عنوان یک یخ شکن عمل کند. درخواست شناسه ویچت یک شخص می تواند راهی برای ایجاد یک دوست جدید و همچنین یک شریک تجاری جدید باشد. لیست مخاطبین وی چت مانند یک مجموعه کارت ویزیت دیجیتالی است و گروه ها و عملکردهای رسانه های اجتماعی می توانند برای یافتن مشاغل جدید یا دسترسی به افرادی با مهارت های خاص مفید باشند. به همین دلیل واردات از چین با ویچت پی از روشهای رایج خرید آنلاین از چین است.

 پیام رسان ویچت

با توجه به طیف وسیعی از مزایای شخصی و حرفه ای که از طریق وی چت می توان یافت، جای تعجب نیست که افراد سعی می کنند تا جایی که ممکن است مخاطبین بیشتری ایجاد کنند.

 شارژ حساب وی چت پی:

وی چت ذاتا یک نرم افزار پیام رسان است ولی اهمیت امکانات مالی آن از پیام رسانی آن کمتر نیست. برای خرید و شارژ وی چت پی ابتدا نیاز است که کارت بانکی چینی به آن متصل شود و افتتاح حساب بانکی چینی فقط برای کسانی انجام میشود که ویزای کار در چین داشته باشند. اگر نیاز به حواله یوان به ویچت داشتید با ویچت من در تماس باشید. من را در ویچت با آی دی: mahdisms جستجو کنید.

نتیجه:

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد