علی بابا چین 1688 به انگلیسی و فارسی

پیدا کردن تامین کننده در 1688 آسان نیست، به خصوص وقتی خودتان جستجو می کنید. اولین مانع ممکن این است که اپلیکیشن 1688 به زبان چینی است. یکی از گزینه هایی که می توانید انجام دهید این است که برنامه عمده فروشی 1688 چین را به فارسی یا انگلیسی ترجمه کنید.
علی بابا چین  1688 به انگلیسی و فارسی

در این مقاله راههای ترجمه پلتفرم 1688 به زبان فارسی یا انگلیسی آموزش داده ایم. حتما روشهای پیشنهادی ما همه راه های ممکن نیستند و احتمالا روشهای هوشمندانه دیگری هم وجود دارند که از نظر ما پوشیده هستند. اگر شما روش بهتری سراغ دارید لطفا در انتهای مطلب کامنت کنید تا دوستان دیگر هم از تجربه شما استفاده کنند.

زمان مورد نیاز برای مطالعه 2 دقیقه.

1688 انگلیسی

آموزش تغییر زبان 1688 به فارسی و انگلیسی

1) نصب افزونه Google Translate .

 

برای اطمینان از اینکه می‌توانید کلمات و عبارتها را در پلتفرم 1688 چین درک کنید، ابتدا باید آنها را ترجمه کنید. شما می توانید مستقیماً 1688 را به زبان دلخواه خود ، ترجمه کنید. مرورگر کروم را نصب کنید، این مناسب‌ترین گزینه خواهد بود.

 ترجمه 1688

سپس Google Translate Chrome Extension را نصب کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا کلمات، عبارات و جملات را مستقیماً از چینی به فارسی یا انگلیسی ترجمه کنید. همچنین در طول مکالمه و فرآیند مذاکره تامین کننده شما مفید خواهد بود.

استعلام قیمت از 1688

2)ترجمه وب سایت 1688 با مرورگر گوگل کروم.

 

ترجمه وب سایت عمده فروشی چین 1688 به فارسی یا انگلیسی، استفاده از آن را برای شما آسان می کند. بنابراین، هنگامی که مرورگر کروم را در دستگاه خود باز می کنید، ابتدا www.1688.com را تایپ کنید، و شما را به صفحه اصلی هدایت می کند. این فرآیند شما را به صفحه اصلی 1688 می برد که به زبان اصلی چینی است.

 علی بابا فارسی

گاهی اوقات، یک اعلان در سایت بالا ظاهر می شود و از شما درخواست می کند که اگر می خواهید زبان را ترجمه کنید. اگر درخواست را دریافت نکردید، همچنان می‌توانید با کلیک راست و جستجوی «Translate to English» آن را ترجمه کنید.

 

 

3) 1688 را در صفحه GOOGLE TRANSLATE ترجمه کنید.

در هر مرورگری که استفاده میکنید google translate web page را جستجو کنید و اولین نتیجه جستجو در گوگل را باز کنید. طبق تصویر زیر در بالای صفحه گزینه websites رو انتخاب کنید سپس آدرس صفحه مورد نظر از 1688 رو داخل کادر پایین قرار بدهید و صبر کنید تا گوگل صفحه ترجمه شده را به شما نمایش دهد.

ترجمه 1688 با گوگل ترنزلیت

توجه کنید که حتما زبان مبدا را Detect language و زبان مقصد را فارسی یا انگلیسی انتخاب کرده باشید.

مشاوره رایگان 1688

4) برنامه مترجم جداگانه نصب کنید.

گاهی پیش خواهد آمد که برنامه های گفته شده به درستی عمل نکنند ، در این شرایط باید کلمات را تک به تک کپی کنید و داخل برنامه مترجم ترجمه کنید.

به عنوان یک برنامه ترجمه متنی من همچنان ابزار Google Translate رو بهترین برنامه موجود میبینم.

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد