خرید از 1688 چین و پیدا کردن تامین کننده چینی

اگر به دنبال راهی عالی برای واردات محصولات از چین هستید ، وب سایت 1688 یک معدن طلا برای یافتن محصولات باکیفیت با قیمت عمده است.و بهترین بخش این است که شما می توانید همه آن را به زبان انگلیسی انجام دهید!
خرید از 1688 چین و پیدا کردن تامین کننده  چینی

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه مانند یک حرفه ای در 1688 تامین کننده پیدا کنید.

زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه.

1688 چین

1688 یا علی بابا چین چیست؟

1688 یکی از مهم‌ترین وب‌سایت‌های B2B چین است. بسیاری از مردم این پلتفرم را با نام علی بابا 1688 می شناسند زیرا یکی از زیرمجموعه های علی بابا است. و مانند علی بابا، 1688 نیز کمک بزرگی برای یافتن بالاترین درجه محصولات و کارخانه ها و تولیدکنندگان واقعی است.

 

حتی اگر یک مغازه دار یا فروشنده آنلاین هستید هم 1688 نیز یک پلتفرم عالی است که می توانید از آن استفاده کنید. با وجود اینکه تمرکز آن بر بازار داخلی چین است، هنوز هم از خریداران خارجی استقبال می کند. این پلتفرم فقط از چینی به عنوان زبان اصلی استفاده می کند، اما می توانید آن را به انگلیسی نیز ترجمه کنید.

علی بابا چینی

چرا خرید از سال 1688 اینقدر مهم است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا 1688 یکی از بهترین و پیشروترین پلتفرم های B2B در چین است. به خصوص اگر شما یک خریدار از کشور خارجی هستید، استفاده از 1688 اهمیت فوق العاده ای دارد زیرا می توانید کارخانه های اصلی محصولات را پیدا کنید. این محصولات مستقیما در کارخانه و با کمترین قیمت ممکن می باشند.

 خرید از علی بابا چین

در 1688 "حداقل تعداد سفارش" پایین امکان پذیر است . برای کسب و کارهای کوچک و متوسط این یک امر حیاتی است، به خصوص اگر شما یک استارت آپ تازه پا هستید یا برای خرید اول قصد دارید تعداد کمی سفارش بدهید. تامین کنندگان در این پلت فرم آنلاین بسیار سازگار هستند. آنها به شما در رفع نیازهایتان کمک می کنند و به سرعت و به خوبی پاسخ می دهند.

استعلام قیمت از 1688

مزایا و معایب استفاده از 1688 به عنوان یک خریدار خارجی

وقتی در 1688 به دنبال تامین کننده کالا هستید ، مزایا و معایب زیر را تجربه می کنید ، به خصوص که یک خریدار خارجی هستید.

 

مزایای 1688

1) قیمت ها در 1688 از هر پلتفرمی ارزانتر است.

بسیاری از تامین کنندگان در این پلت فرم کارخانه ها یا تولیدکنندگان ممتاز هستند. به همین دلیل قیمت محصولات آنها کمتر است. در مقایسه با زمانی که شما از یک شرکت بازرگانی واسطه خرید می کنید، پورسانت اضافه ای وجود ندارد.

2) 1688 دارای طیف گسترده ای از انواع محصول است.

یکی از بهترین مزایای 1688 طیف وسیعی از محصولات و دسته بندی محصولات آن است. برخی از بازارهای دسته اول به شرح زیر است:

  • ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
  • ابزارهای سخت افزاری
  • محصولات مربوط به امنیت
  • بسته بندی
  • فولاد
  • چرم و نساجی
  • لاستیک و پلاستیک
  • مواد شیمیایی
  • ادوات برقی
  • لوازم الکترونیکی
  • مصالح ساختمانی بازسازی خانه
  • نورپردازی
  • مواد معدنی متالورژی

     و.... 

3) تامین کنندگان با کیفیت بالا در دسترس هستند. 

در 1688 می توانید با تامین کنندگان قابل اعتماد و قابل اتکا کار کنید. بنرهایی وجود دارد که نشان می دهد یک تامین کننده چند سال فعالیت می کند و آیا آنها نشان های دیگری دارند یا خیر.

4) بستری دوستانه برای خریداران متوسط خارج از کشور چین فراهم میکند.

اگرچه تمرکز 1688 در بازار محلی کشور چین است، اما برای کاربران کوچک و خارج از کشور چین هم منصفانه است. پلتفرم 1688 می تواند به انگلیسی ترجمه شود و با استفاده از مترجم های آنلاین فروشندگان پاسخگو باشند.

5) گستردگی تنوع محصولات 1688.

بسیاری از تامین کنندگان در 1688 طیف گسترده ای از محصولات و تجهیزات را ارائه می دهند. اگر کسب و کار فعالی دارید، این یک مزیت عالی برای نگه داشتن سهم تان از بازار است.

6) حداقل تعداد سفارش محصول کم است.

بسیاری از تامین کنندگان در 1688 دارای حداقل تعداد سفارش محصول کمتری در مقایسه با مغازه ها و شرکت های چین هستند. به این دلیل است که بیشتر تامین کنندگان کارخانه دار هستند ونیاز مشتری در هر مقدار را سریعا تولید می کنند.

7) یافتن منابع اصلی محصول در 1688 بر اساس لوکیشن کارخانه.

یکی از مزایای استفاده از این پلت فرم، مکان یابی منابع یا کارخانه های مبدا برای محصولات خاص در مناطق خاص است. به عنوان مثال، اگر محصول شما فولاد است، بهترین منطقه برای جستجوی آن شانگهای است.

معایب 1688

 معایب 1688

1) تامین کنندگان فقط پرداخت RMB را می پذیرند.

به عنوان یک خریدار خارجی یکی از معایب پیدا کردن فروشنده در 1688 ، ارزهای پرداختی است. از آنجایی که اکثر تامین کنندگان در این پلتفرم چینی هستند، این پلت فرم فقط پرداخت ها را به RMB یا یوان می پذیرد.

2) اکثر تامین کنندگان انگلیسی صحبت نمی کنند.

برقراری ارتباط با تامین کننده 1688 مورد نظر شما مشکل است زیرا آنها معمولا با انگلیسی آشنا نیستند. این تامین کنندگان و تولیدکنندگان بومی چینی هستند و چون انگلیسی زبان اصلی آنها نیست، ممکن است شما را درک نکنند.

3) 1688 حمل و نقل بین المللی را انجام نمی دهد.

یکی از معایبی که ممکن است به عنوان خریداران خارجی تجربه کنید، حمل و نقل 1688 است. از آنجایی که مارکت پلیس 1688 روش های پرداخت بین المللی یا ارسال بین المللی را نمی پذیرد، باید برنامه ریزی کنید. نگران نباشید شما شوجی ایران را دارید تا در این فرآیند دستیار و کمک شما باشد.

4) مشکلات زبان در 1688

ما گفتیم که وب سایت 1688 چین بر زبان چینی متمرکز شده است و درک آن را برای خریداران بین المللی سخت می کند. اگر چینی بلد نیستید می توانید از ابزارهای ترجمه آنلاین برای کار در وب سایت و اپلیکیشن 1688 استفاده کنید.

مشاوره رایگان 1688

5) برای تجمیع سفارشات از تامین کنندگان مختلف به خدمات یک انبار در چین نیاز دارید.

 انبار در چین

ما اشاره کردیم که حمل و نقل 1688 چقدر پیچیده و پرهزینه است. به همین دلیل است که اگر می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید از خدمات یکپارچه انبارداری شوجی ایران استفاده کنید. این سرویس سفارشات شما را از چندین تامین کننده دریافت می کند، ذخیره می کند ، به شما گزارش میدهد، بسته بندی می کند و همه آنها را به صورت یکجا ارسال می کند.

در مطالب بعدی به این موضوعات خواهیم پرداخت:

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد