موبایل گیمینگ چیست؟ 5 دلیل برای اینکه گوشی گیمینگ بخریم یا نخریم.

ما در حال حاضر در خانه بازی می‌کنیم، و امروزه تقریباً هر جا که می‌رویم، تلفن‌های هوشمند خود را همراه خود داریم، پس چرا با تهیه یک تلفن مخصوص بازی، بازی‌ها را با خودمان نبریم و تجربه بازی‌های موبایلی را بهبود ندهیم.
موبایل گیمینگ چیست؟  5 دلیل برای اینکه گوشی گیمینگ بخریم یا نخریم.

مقدمه:

در اینجا چند خبر خوب برای همه گیمرها وجود دارد. بر اساس مطالعه محققان استرالیایی و چینی، انجام بازی ها می تواند ماده خاکستری فرد را افزایش دهد و به ارتباط بهتر مغز منجر شود. به عبارت دیگر، بازی کردن در واقع برای شما مفید است و شما را باهوش‌تر می‌کند.

این را نمی توان در موردشبکه های اجتماعی گفت، اما اکثر مردم از گوشی های هوشمند خود برای اینستاگرام ، توییتر و ... استفاده می کنند. حالا، چرا فیلمنامه را به اصطلاح ورق ندهید و یک تلفن بازی برای ساعتهای استراحت ، رفت و آمد روزانه خود به محل کار یا فقط به این دلیل شبکه های اجتماعی تهیه نکنید؟

ما در حال حاضر در خانه بازی می‌کنیم، و امروزه تقریباً هر جا که می‌رویم، تلفن‌های هوشمند خود را همراه خود داریم، پس چرا با تهیه یک تلفن مخصوص بازی، بازی‌ها را با خودمان نبریم و تجربه بازی‌های موبایلی را بهبود ندهیم - بنابراین ساعت‌ها سرگرمی را تضمین می‌کنیم؟ مطمئناً در مقطعی به آن فکر کرده اید، درست است؟

گرفتن یک تلفن مخصوص بازی روی کاغذ خوب به نظر می رسد، اما واقعیت چگونه پیش می رود؟ اگر در مورد بازی‌های موبایل گیمینگ خود جدی هستید و نمی‌خواهید به چیزی کمتر از بالاترین نرخ فریم، واضح‌ترین گرافیک و طولانی‌ترین عمر باتری بسنده کنید، پس یک گوشی بازی یکی از موارد ضروری است – این یک امر مسلم است.

در اینجا پنج دلیل برای خرید یک گوشی مخصوص بازی، همراه با پنج دلیل برای صرفه جویی در هزینه و انتخاب یک گوشی پرچمدار برای بازی کردن به جای آن آورده شده است.

عمر باتری بهتر موبایل گیمینگ:

موبایل گیمینگ و نحوه کار با موبایل برای گیمرها_شوجی ایران

تلفن های بازی اصولا دارای یک باتری بزرگ و قوی هستند که برای همه گیمرها یک مزیت خوشایند است. البته داشتن باتری بسیار بزرگتر در مقایسه با گوشی های معمولی به معنای عمر باتری بسیار بهتر است، یعنی جلسات بازی طولانی تر، که منجر به شادی طولانی مدت ، شادی، اوقات خوشی برای گیمرها موبایل گیمینگ می شود و اگر مطلب فوق را باور کنید، ماده خاکستری نیز افزایش یافته است. در همه جا برد-برد، بنابراین از زاویه عمر باتری، تلفن های بازی بدون دغدغه هستند. داشتن باتری بزرگتر همیشه یک ویژگی عالی برای هر گوشی است، به ویژه در گوشی هایی که جمعیت بازی را هدف قرار می دهند.

اسمارت‌فون‌های گیمینگ، مانند ASUS ROG Phone 5 و Nubia RedMagic 7، باتری‌هایی با ظرفیت بالا دارند که در حین انجام بازی‌ها به سرعت گوشی‌های هوشمند معمولی خالی نمی‌شوند. با این حال، چندین گوشی هوشمند رایج وجود دارند که می‌توانند در مورد عمر باتری موبایل های گیمینگ پا به پا شوند، زیرا متوجه شدیم که هر دو آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس دارای باتری‌هایی هستند که تمام روز بدون شارژ کار می‌کنند.

عملکرد بهتر موبایل گیمینگ:

؟دلیل این که چرا در موبایل گیمینگ از باتری موبایل  بهتری استفاده می کینم

" آیا می تواند Crysis را اجرا کند؟" این پرسش خوب اندازه گیری است که امروزه تمام سخت افزارهای بازی توسط آن تجزیه و تحلیل می شود. در جایی که اکثر گوشی های هوشمند با خواسته های خود دست و پنجه نرم می کنند، یک گوشی مخصوص بازی به سختی عرق می ریزد. در واقع اجرای یک بازی و قابل پخش بودن آن بر روی دستگاه با نرخ فریم ثابت دو چیز بسیار متفاوت هستند.

یکی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای تهیه یک تلفن مخصوص بازی این است که هر کدام از سخت‌افزارهای تخصصی برتر (مانند محرک‌های لمسی)، افزایش RAM و/یا قوی‌ترین پیکربندی‌های CPU یا GPU در دسترس هستند. مثلا صفحه نمایش های باورنکردنی مانند صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED 165 هرتزی در Red Magic 7. برخی از سیستم های خنک کننده اختصاصی مانند سیستم خنک کننده دوقلو توربو فن در Lenovo Legion Phone Duel 2 دارند. کاربر روانترین تجربه بازی موبایلی قابل تصور (از طریق Techradar) را دارد. از جنبه فنی، این گوشی‌ها مطمئناً می‌توانند به سبک Crysis (یا سایر موارد مشابه آن) را اجرا کنند – اگرچه هنوز هم می‌تواند سخت باشد زیرا بازی برای سخت‌افزار موبایل بهینه نشده است.

اکثر بازی‌های اپ استور رسمی مانند Fortnite، Call of Duty یا PUBG مانند یک رویا روی این گوشی‌ها اجرا می‌شوند.

برنامه های معمولی نیز بهتر اجرا می شوند. رم بیشتر به معنای عملکرد بهتر زمانی است که در حال تماشا یا ویرایش ویدیو هستید، برنامه‌های فشرده را سریع‌تر بارگیری می‌کنید یا می‌توانید همزمان برنامه‌های بیشتری را بدون تأخیر در صفحه اصلی اجرا کنید.

Refresh rate:نرخ تجدید در موبایل گیمینگ

موبایل گیمینگ|گیمرهای موبایل کیستند؟_شوجی ایران

نرخ تازه سازی نمایشگر شما به این نکته اشاره دارد که نمایشگر می تواند یک تصویر جدید را چند بار در ثانیه بکشد. این نرخ ترسیم مجدد بر حسب هرتز (هرتز) اندازه گیری می شود. به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش شما دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است، تصویر را 144 بار در ثانیه تازه می کند. نرخ تازه‌سازی بالا باعث می‌شود موبایل هوشمند گیمینگ شما تقریباً در هر کار بصری که روی آن انجام می‌دهید روان‌تر شود. نرخ تازه‌سازی بالاتر همچنین باعث کاهش پارگی صفحه در هنگام وجود انیمیشن‌های ناگهانی می‌شود، زیرا نمایشگر فریم‌های بیشتری را برای همگام‌سازی با تصاویر ارائه‌شده توسط GPU ارائه می‌دهد. همچنین تأثیر قابل توجهی بر روی گیمرها می گذارد زیرا تأخیر بصری کمتر است و بنابراین گیم پلی بسیار روان تر به نظر می رسد.

نرخ تازه سازی بالاتر همچنین به این معنی است که چشمان شما از شما تشکر خواهند کرد. صفحه نمایش تلفن های معمولی دارای نرخ تازه سازی حدود 60 هرتز هستند، در حالی که بسیاری از گوشی های بازی دارای نرخ به روز رسانی تا 144 هرتز هستند. با توجه به اینکه تعداد کمی از بازی‌ها از چنین نرخ‌های تازه‌سازی بالایی بهره می‌برند، اغلب نیازی به افزایش نرخ تازه‌سازی نیست. به هر حال داشتنش عالیه؟ قطعا! این یکی از ویژگی‌هایی است که بازی‌های شما و هر برنامه‌ای را که می‌تواند از آن بهره‌مند شود، بهبود می‌بخشد و به طور کلی تجربه بصری بسیار بهبود یافته‌ای را به شما می‌دهد .

وقتی یک بازی دریافت می‌کنید که واقعاً می‌تواند از این نرخ‌های فریم بالاتر استفاده کند، تجربه نرم و ابریشمی که درست در مقابل چشمان سپاسگزار شما آشکار می‌شود، کاملاً ارزش پول اضافی را دارد که باید برای یک تلفن بازی جمع کنید.

داشتن ابزار حرفه ای در حین بازی بر ای گیمرها یکی از الزامات است هدست یکی از پرکاربردترین این ابزار است.برای مشاهده این محصول خاص شوجی ایران می توانید وارد لینک مربوطه شوید.

ورزش های الکترونیکی در حال گسترش به دستگاه های تلفن همراه هستند:

خرید اینترنتی بهترین موبایل گیمینگ_شوجی ایران

بازی‌های فوق‌العاده‌ای مانند PUBG و Fortnight نسخه‌های موبایلی نیز دارند و مثل همیشه محبوب هستند. در حقیقت، اخیراً بازی‌های موبایلی جهان را به خود جذب کرده‌اند. در واقع تا آنجا که سازمان‌های ورزش الکترونیکی که مبالغ هنگفتی را در رویدادهای ورزش الکترونیکی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اکنون پتانسیل گسترش به بازی‌های موبایلی گیمینگ را برای دستیابی به مخاطبان بیشتری می‌بینند. با توجه به اینکه صنعت بازی های موبایل در حال حاضر با میلیاردها بازیکن در سرتاسر جهان در حال رونق است و با توجه به اینکه افراد بیشتری نسبت به قبل بازی های تلفن همراه را انجام می دهند، به گسترش خود ادامه خواهد داد.

انجام بازی‌های موبایل به شکلی از تعامل اجتماعی نسبتاً عادی برای یک نسل کامل، و شکلی سرگرم‌کننده‌تر از سرگرمی‌های غم انگیز در مقایسه با فیلم‌ها و موسیقی سنتی تبدیل شده است. با توجه به میزان پیشرفت، این تلفن‌های با مشخصات بالا به شما اطمینان می‌دهند که طول عمر بیشتری در عین لذت بردن از جدیدترین بازی‌ها داشته باشید.

موبایل گیمینگ برای گیمرهای موبایل قابل توجه است:

موبایل گیمینگ_کابل شارژر موبایل گیمینگ_شوجی ایران

تنها کنسول بازی قابل حملی که در اخیرا دل مردم را به دست آورده است، نینتندو سوییچ است و متاسفانه، در حال حاضر گزینه های بهتری برای برخی بازی های جدی در حال اجرا وجود ندارد. این یک تجربه فوق‌العاده دارد، اما برای استفاده کامل از تمام ویژگی‌های موجود و بازی با دیگر گیمرها، به اشتراک نیاز دارید.

از طرف دیگر، تلفن‌های مخصوص بازی فقط از شما نیاز دارند که یک اتصال داده یا WiFi و یک حساب کاربری داشته باشید تا با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنند. از طریق Google App Store، هزاران عنوان برای بازی انفرادی یا با سایر علاقه مندان همفکر موجود است. انتخاب یک بازی و اتصال آنلاین با دوستان خود برای یک جلسه بازی سریع بسیار آسان است - اشتراک رایگان: با توجه به انتخاب، کاملاً واضح است که اکثر گیمرهای موبایل کدام مسیر را طی می کنند. به همان اندازه که بازی‌های نینتندو سوییچ خوب هستند، راحتی انجام کمی بازی‌های مشترک با دستگاهی که در جیب خود دارید، بر هر دستگاه بازی قابل حمل اختصاصی با صفحه نمایش OLED که برای لذت بردن کامل از این تجربه نیاز به اشتراک دارید، برتری می‌دهد.

این نیروگاه‌های موبایلی همچنین دارای ویژگی‌های مخصوص بازی هستند، از دکمه‌های حساس به لمس تا عملکردهای لرزش، و بلندگوهای با صدای عالی. برخی از آن‌ها خنک‌کننده مایع، چراغ‌ها و لوگوهای قابل تغییر، و طراحی منحصربه‌فرد و گیمر محور دارند.

معایب: تلفن های بازی اغلب دوربین ضعیفی دارند

خرید موبایل گیمینگ و مزیت استفاده از موبایل گیمینگ_شوجی ایران

با چنین ویژگی های عالی، چرا گوشی های بازی بیشتر در جریان اصلی قرار نمی گیرند؟ به زبان ساده، قبل از فشار دادن ماشه روی یک تلفن بازی، باید چند معایب را نیز در نظر گرفت. دوربین‌های ضعیف، مشکلات در دسترس بودن، به‌روزرسانی‌های نادر و عدم پشتیبانی، همه این شگفتی‌های فناوری مدرن را آزار می‌دهند.

موبایل گیمینگ از لحاظ در دسترس بودن ، اغلب عالی نیستند.

موبایل گیمینگ چیست؟_شوجی ایران

یافتن آنها در فضاهای خرده فروشی معمولی می تواند کمی دشوار باشد. بهترین راه برای تهیه یک کابل شارژ گیمینگ موبایل از طریق سازنده مستقیم است. با توجه به قیمت بالای گوشی‌های هوشمند برتر، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند گوشی‌های کمی دست دوم بخرند. آگاهانه - به این معنی که اگر واقعاً جدیدترین و بهترین تلفن بازی را می خواهید، به احتمال زیاد باید قیمت گزافی را بابت آن بپردازید.

تلفن های بازی اغلب به طور کاربردی ساخته نمی شوند.

مشخصات موبایل گیمینگ با مزیت موبایل گیمینگ_شوجی ایران

آنها مطمئناً فقط برای یک جمعیت خاص جالب به نظر می رسند، اما طراحی های تهاجمی که در این تلفن ها ارائه می شود معمولاً با قیمت ارگونومی آنها همخوانی دارد . منحنی‌های نرم جای خود را به لبه‌های زاویه‌دار صاف می‌دهند، که وقتی با وزن بسیار افزایش یافته به دلیل باتری‌های قوی‌تر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بیش از ۶ اینچ همراه می‌شود، دقیقاً یک وسیله ایده آل ارگونومیک برای جلسات طولانی بازی نیست .

بسیاری از این موبایل های مخصوص گیمینگ از LEDهای تغییر رنگ به عنوان بخشی از طرح‌های زیبایی‌شناختی خود استفاده می‌کنند، که مسلماً لطیف به نظر می‌رسند - به‌ویژه در اتاق‌های تاریک، اما در استفاده روزانه زمانی که از تلفن در روز روشن یا در قطار استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، شما واقعا نمی توانید این LED ها را ببینید، و بنابراین، آنها فقط انرژی باتری را هدر می دهند. این یک ویژگی تا حدودی هدر رفته است. اگر در اینجا بیرون بروید، اما احتمال زیادی وجود دارد که اتاق بازی شما از قبل با LED تزئین شده باشد، چرا در تلفن نیز به آن نیاز دارید؟ به هر حال، این یک دستگاه تلفن همراه است.

داشتن یک هندزفری با کیفیت با توان پردازش صدای عالی می تواند شما را آسوده خاطر کند به این دلیل که دیگر نیاز نیست گوشی همراه خود را در دستانتان در کنار گوشتان بگیرید ؛با قرار دادن هندزفری می توانید انواع تماس ها ، آهنگ های مورد علاقه و حتی در زمان بازی های گیمینگ بهترین گزینه باشد.برای مشاهده بهترین انواع هندزفری در فروشگاه لوازم جانبی موبایل شوجی ایران می توانید وارد لینک آبی رنگ شوید.

گرفتن پشتیبانی در موبایل گیمینگ سخت است.

ویژگی های منحصر به فرد استفاده از موبایل گیمینگ چیست؟|موبایل گیمینگ_شوجی ایران

همانطور که اشاره کردیم تلفن های بازی محصولات کاملاً تخصصی هستند، بنابراین به راحتی می توان حدس زد که این دستگاه ها میلیون ها نفر به فروش نرسند. بسیاری از آنها اغلب حتی در صدها هزار واحد به فروش نمی رسند، که به نوبه خود به این معنی است که توسعه دهندگان بازی بازی های خود را به طور خاص برای این دستگاه ها بهینه نمی کنند. در حالی که بازی‌ها بازی می‌کنند و تجربه برای کاربر بسیار راحت است، این به این نتیجه می‌رسد که اگر یک باگ بازی خاص با یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی‌ها وجود داشته باشد، پیدا کردن یک مشکل به همین راحتی ممکن است مشکل باشد. رفع یک مشکل رایج برای دستگاه های اصلی بیشتر - هم در نرم افزار و هم در سخت افزار.

اکثر بازی های موبایل گیمینگ به انرژی نیاز ندارند!

مشخصات موبایل گیمینگ|لیست قیمت موبایل گیمینگ_شوجی ایران

سخت‌افزار دستگاه‌های مدرن مطمئناً از ابتدای خود بسیار بهبود یافته است، اما بازی‌ها هنوز نمی‌توانند با این فناوری همگام شوند. اکثر گوشی‌های بازی مدرن سخت‌افزار بهتری نسبت به نینتندو سوییچ دارند، اما به سختی هیچ بازی موبایلی از نظر گرافیکی و کیفیت گیم‌پلی در مقایسه با یک بازی معمولی سوییچ نزدیک‌تر است. یکی از بزرگترین عوامل محدود کننده مدیریت حرارتی است که گوشی های هوشمند (به دلیل اندازه و طراحی آنها) برای بازی های گرافیکی بسیار ضعیف هستند. آنها به سادگی برای پخش یک Elden Ring Port خیلی داغ می شوند - حتی اگر بتوانید نرخ فریم مناسبی داشته باشید. همچنین برای جلسات بازی طولانی‌مدت مورد نیاز بازی، به تعدادی طرفدار جدی و اختصاصی نیاز دارید. صنعت به آرامی در حال تغییر است و بازی‌های «جدی‌تری» برای پلتفرم‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه در حال توسعه هستند، اما روزی که بتوانیم Elden Ring را روی تلفن‌هایمان بازی کنیم، هنوز فاصله زیادی دارد.

آیا واقعاً به یک گوشی مخصوص برای موبایل گیمینگ بازی نیاز دارید؟

انواع کابل شارژر موبایل گیمینگ با دوام و گارانتی_شوجی ایران

آیا باید یک گوشی مخصوص بازی تهیه کنید یا یک گوشی پرچمدار؟ اکثر مردم نباید یک گوشی بازی بخرند، زیرا این امر برای آنها بیش از حد است. گوشی‌های بازی تا حدودی بهتر از گوشی‌های معمولی عمل می‌کنند، می‌توانند نرخ تازه‌سازی بالاتری داشته باشند که تجربه بصری بهتری را ارائه می‌دهد که چشمان شما از آن تشکر می‌کنند، و حتی اکثر آنها عمر باتری طولانی‌تری دارند. اما تا زمانی که یک گیمر پرشور نباشید، به این ویژگی ها نیاز ندارید. زمانی که گزینه های بهتری مخصوصاً برای بازی های دستی مانند Nintendo Switch یا Steam Deck آینده وجود دارد، نیازی به خرج کردن پول برای تلفن و لوازم جانبی برای انجام بازی های موبایل نیست.

اگر یک گیمر حرفه ای یا مشتاق موبایل هستید که به طور منظم در رویدادها شرکت می کنید، پس یک گوشی بازی می تواند گزینه مناسب شما برای بازی های موبایلی باشد.

داشتن یک لوازم جانبی مربوط به گیمینگ یکی از لازمه های یک گیمر موبایل واقعی است زیرا در که هنگام بازی به آنها نیاز دارد در این مقاله به مبحث <<10 دلیل برای این که هدفون های سیمی بهتر از هدفون های بی سیم هستند.>> پرداخته شده است.

با این حال، اگر شما یک گیمر معمولی هستید که هر چند وقت یک‌بار Angry Birds را بازی می‌کنید، ممکن است قیمت و معاوضه آن برای شما ارزشش را نداشته باشد.بنابراین، اگر آن را سرمایه‌گذاری شایسته‌ای می‌بینید، آن را دنبال کنید و از ساعت‌ها سرگرمی روان بازی‌های موبایلی لذت ببرید.

اگر نه، پول خود را پس انداز کنید و در عوض یک گوشی پرچمدار با کیفیت بالا تهیه کنید. گوشی های بازی برای بخش خاصی از بازار هدف خاصی را دنبال می کنند. برای کسانی که به طور خاص به دنبال این نوع ویژگی های خاص برای انجام بازی های خاص هستند، یک تلفن بازی انتخاب عالی است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد