استفاده از شارژر قدیمی با گوشی جدید، این مطلب را بخوانید؟!

بسیاری از گوشی های جدید با شارژر تلفن همراه نیستند. قبل از اینکه دوباره از شارژر قدیمی خود استفاده کنید یا شارژر جدیدی بخرید، این را بخوانید تا مطمئن شوید که بهترین تناسب را برای گوشی خود دارید.
استفاده از شارژر قدیمی با گوشی جدید، این مطلب را بخوانید؟!

فروشنده در فروشگاه اکسسوری تلفن همراه ممکن است اصرار کند که شما به جدیدترین و بهترین شارژر برای گوشی هوشمند جدید خود نیاز دارید، قیمتها هر روز در حال افزایش هستند و سریعا سفارش خریدتان را تکمیل کنید ، چند لحظه دست نگه دارید...

می‌توانید آیفون 14 خود را (چطور رجیستر کردی؟) با آداپتور برق قدیمی اصلی Apple 5W USB-A شارژ کنید که همراه با iPhone 6 قدیمی شما ارائه می‌شود. این شارژ ساده و آهسته باتری دستگاه شما را شارژ می کند. تقریباً برای هر گوشی دیگری که در بازار وجود دارد، این داستان وجود دارد.

شاید گوشی قدیمی سامسونگ شما یک سوکت شارژ میکرو یو اس بی داشته و گوشی سامسونگ جدید شما دارای یک درگاه تایپ سی | TYPE-C باشد—بنابراین برای اتصال شارژر قدیمی خود به تلفن جدید به کابل یو اس بی به تایپ سی | TYPE-C نیاز دارید—خیلی هم عالی.

در واقع، می توانید استدلال کنید که استفاده از شارژر قدیمی برای باتری شما بهتر است. رویکرد آهسته و کم حرارت برای شارژ باتری، باتری ها را برای مدت طولانی تری سالم نگه می دارد. به هر حال گرما دشمن وسایل الکترونیکی به خصوص باتری ها است و هر چه سریعتر باتری را شارژ کنید گرمتر می شود.
با این حال، شارژ سریع از یک اصولی برای محافظت از باتری استفاده می کند. و ما به مردم توصیه می‌کنیم فقط از تلفن‌هایشان لذت ببرند و از آن‌ها همانطور که می‌خواهند استفاده کنند، بدون اینکه در مورد افسانه‌های حفظ باتری و اینها فکر کنند.

تنها استثناء مهم در توصیه ما مبنی بر اینکه "استفاده از شارژر تلفن قدیمی خود با تلفن جدیدتان خوب است" این است که شارژر قدیمی شما یک شارژر با کیفیت بالا نباشد ،یک شارژر بی نام و نشان ، نامشخص و مشکوک باشد که معلوم نیست از کجا برداشته اید.

مزایای شارژ سریع را از دست می دهید.

حتی اگر شارژر تلفن قدیمی شما قادر به شارژ گوشی شما است، ممکن است از سرعت شارژ آن راضی نباشید.

از نظر من نویسنده اینکه شما آیفون جدید یا گلکسی 20+ اولترا را با استفاده از یک شارژر USB قدیمی 5 واتی شارژ کنید ایده خیلی جذابی نیست. شارژر قدیمی‌تر سخت‌افزار مناسبی ندارد، نمی‌تواند برق را با نرخ بالاتری ارائه کند و شما با سرعت شارژ پایین‌تر گیر خواهید آورد.

 شارژر خود را ارتقا دهید و آن را با یک شارژر سریع با اندازه مناسب جایگزین کنید، می توانید گوشی خود را چندین برابر سریعتر از شارژر قدیمی 5 واتی شارژ کنید. نتایج بر اساس سخت‌افزار تلفن و شارژری که استفاده می‌کنید متفاوت است، اما حتی ارتقاء از مدل پایه 5 واتی به مدل 25 واتی مانند شارژر 25 واتی EP-TA800 سامسونگ می‌تواند زمان شارژ را به کمتر از نصف کاهش دهد.

مهمتر از آن، تا 50 درصد باتری سریع‌تر به دست می‌آورید تا بتوانید با شارژ کافی برای گذراندن روز از در خانه خارج شوید، حتی اگر شب قبل فراموش کرده‌اید که گوشی خود را روی شارژر بگذارید.

بنابراین اگر شما یک کاربر عادی هستید که هر روز تقریباً به همان میزان از تلفن خود استفاده می کنید، آن را هر شب در ساعت معینی روی شارژر می گذارید و هیچ شکایتی در مورد استفاده از شارژر تلفن قدیمی خود ندارید، ممکن است خوب باشد که از آن صرف نظر کنید که شارژ قدیمی را ارتقا دهید.

اما با توجه به سردردی که با گوشی خاموش خود دارید یا گوشی ای که باتری آن به شدت خالی شده است، در حالی که واقعاً به یک باتری پر نیاز دارید تا از آنچه برای آن روز برنامه ریزی کرده اید، استفاده کنید، ارزش دارد که یکی از شارژرهای سریع با قیمت مناسب را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد