چرا کابل شارژ گیمینگ بلند تر است؟

در گذشته نه چندان دور گیم های کامپیوتری با کنسول های بازی و کامپیوتر شخصی انجام میشد با زیاد شدن گوشی های هوشمند پای گیمینگ به این موبایلهای هوشمند باز شد ...
چرا کابل شارژ گیمینگ بلند تر است؟

فرقی نمیکند گوشی شما اندروید باشد یا اپل ، گوشی هوشمند شما یک کنسول ، نمایشگر و کنترلر گیمینگ هم هست. این دم دست بودن باعث شد موبایل گیمینگ به متداول ترین وسیله گیمینگ کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان تبدیل بشودو امپراطوری صنعت موبایل گیمینگ به وجود آمد.

شما چند سال دارید؟ اگر 25 ساله و یا بیشتر هستید احتمالا نامهای: علی گریزی ، گریزی گیمینگ یا آریا کئوکسر را نشنیده اید.

من هم تا قبل نوشتن این مطلب این قبیل اسامی به گوشم هم نرسیده بود ولی پسر 5 ساله من این اسامی و چندین اسم دیگر از استریمر گیمینگ ها رو میشناسد و با آپارات گیمین بازی کردن را از آنها یاد میگیرد. به من خرده نگیرید چه بخواهید چه نخواهید بازی بچه های امروزی از کوچه به گیم پلی تبلت و گوشی نقل مکان کرده است.

ماینکرافت ، پابجی موبایل ، کالاف دیوتی موبایل هیجانی ترین گیمینگ موبایل هستند. گیمها عملیات پردازش سنگین دارند و باطری گوشی را با سرعت بیشتری مصرف میکنند. فکر کنید وسط میدان جنگ گوشی پیام بدهد که  نیاز به شارژ دارد.

وسایل اتاق گیمینگ با کابل شارژ بلند کامل میشود.

خرید کابل شارژر گیمینگ با بهترین سوکت تایپ سی-شوجی ایران

اینجا کابل شارژ بلند گیمینگ(3 متری) با سوکتهای 90 درجه بهترین راه حل است.سیم شارژ بلند برای افرادی که دوست دارند از تلفن خود در حین شارژ شدن استفاده کنند عالی هستند. طول بلند کابل باعث انعطاف بیشتر در هنگام هیجان و تحرک است. سوکت 90 درجه باعث میشود زائده کابل مزاحم دست شما نباشد و حس نکنید که گوشی به جای غیر از دست شما وصل است.

 

آیا کابل شارژ بلندتر برای گوشی ضرر دارد ؟

بهترین کابل موبایل گیمینگ با ضمانت 6 ماه از شوجی ایران

هرچند از نظر متخصصان این درست است که طول کابل یک متری شارژ می تواند بر سرعت شارژ آن موثر باشد، به عنوان یک مصرف کننده، نگران آن نباشید. افت ولتاژ برای این موضوع ناچیز است. جریان با شدت بالا برای باطری موبایل بحث برانگیز است ولی افت ولتاژ در نهایت باعث افزایش زمان شارژ خواهد شد و این سلامت باطری گوشی شما را در پی خواهد داشت.

 

آیا کابل شارژ بلند خوب شارژ میکند ؟

بهترین کابل موبایل گیمینگ با رنگ بندی با ست اکسسوری شما-شوجی ایران

اکثر کارشناسان موافقند که شارژ آهسته هنوز بهترین راه برای شارژ باطری موبایل است، زیرا زمانی که از ولتاژ پایین استفاده می کند ، زمان کافی را برای تثبیت یون می دهد. با این حال، استفاده گهگاهی از شارژرهای سریع هیچ تاثیر محسوسی بر سلامت باتری نخواهد داشت.

 

معایب کابل شارژ بلند چیست؟

بهترین کابل شارژر قوی با ضمانت 6 ماه در شوجی ایران

عیب اول: کابل شارژ بلند تر مقاومت بیشتری دارد، بنابراین ولتاژ انتهای تلفن کمی پایین تر خواهد بود، بنابراین شارژ کمی کندتر می شود.

عیب دوم:  حمل و نقل سخت تر آن است. تصورکنید جا دادن 3 متر کابل داخل کیف آزار دهنده است. (به همین دلیل اتفاقی داخل کیف دوستان و خانواده جای نمیگیرد!).

 

کابل شارژ بلند و رخت خواب!:

کابل شارژ بلند +کابل شارژر گیمینگ-شوجی ایران

یک مقاله کاربردی و جالب می تواند اطلاعات کافی از نحوه کار با موبایل گیمینگ را شرح دهد و مفید باشد<<موبایل گیمینگ چیست؟ 5 دلیل برای اینکه گوشی گیمینگ بخریم یا نخریم.>> با مطالعه این مطلب جذاب دانستنی های خود را راجب این موضوع ارتقا دهید.

اگرچه قرار است قبل از خواب تلفن‌هایمان را زمین بگذاریم، اما من واقعا مقصر هستم که قبل از اینکه واقعاً به خواب بروم، باید در جریان اخبار دوستان و اقوام قرار بگیرم ، در رسانه‌های اجتماعی دور بزنم ، به دایرکت ها! پاسخ بدهم و (حداقل) یک فیلم با گوشی تماشا ‌کنم. اما زمانی که من برای انجام همه این کارها آماده میشوم ، تلفن هوشمند من آماده نیست. باتری گوشی من معمولاً قبل از اینکه حتی به ساعت خواب من برسد خالی می‌شود، بنابراین باید در حین استفاده از آن، گوشی خود را شارژ ‌کنم.

با یک کابل شارژ بلند در رختخواب یا روی مبل بدون نگرانی (در مورد کوتاهی کابل یا مجبور به نشستن تا حد امکان نزدیک به پریز) ساعتها با گوشی بازی میکنم.

به خودت لطف کن و اون کابل شارژ بلند تر رو بخر.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد