6 دلیل برای خرید شارژر بی سیم (وایرلس)

در سال 2022، اکثر گوشی‌های هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. در واقع، این یک ویژگی استاندارد در میان تقریباً همه گوشی های پرچمدار است.
6 دلیل برای خرید شارژر بی سیم (وایرلس)

اصلی ترین مزیت شارژ بی سیم راحتی است ، البته مزایای بسیار بیشتری نیز برای این نوع شارژ وجود دارد. آنها عبارتند از:

 

1- شارژ بی سیم آینده است.

 شارژر بی سیم در آینده

اولین مزیتی که باید به آن اشاره کرد این است که شما چندین سال نوری از دوستان سنتی تان جلوتر خواهید بود. سرمایه گذاری در شارژ بی سیم برای دستگاه های شما یک سرمایه گذاری در آینده است. همانطور که شارژ بی سیم روز به روز محبوب تر می شود، این فناوری را در مکان های عمومی بیشتری مشاهده خواهیم کرد. بنابراین داشتن گوشی سازگار با این فناوری کلیدی خواهد بود.

2- هرچه کابل کمتر باشد ، بهتر است.

 شارژر سیم دار

این بدان معناست که شما زمان و هزینه کمتری را برای جایگزینی سیم شارژ فرسوده صرف خواهید کرد. کاری که اکثر کاربران شارژ بی‌سیم انجام می‌دهند این است که مکان یا مکان‌هایی را پیدا می‌کنند که اغلب با تلفن خود می‌نشینند یا استراحت می‌کنند - میز، صندلی جلوی تلویزیون، میز پا تختی و غیره - و اینجاست که یک شارژر بی‌سیم قرار می‌دهند. از آنجایی که به هر حال گوشی را در آنجا گذاشته اید ، چرا اجازه ندهید شارژ شود؟ نیازی به جست و جوی سیم شارژ برای اتصال و یا رها کردن سیم ناخوشایند در نمای کامل نیست. کافی است گوشی را روی شارژر بی سیم خود قرار دهید و شارژر بی سیم بقیه کارها را انجام خواهد داد. و، این «میان‌وعده» روی شارژر بی‌سیم به حفظ عمر باتری گوشی شما کمک می‌کند.

 لیست قیمت انواع شارژر بی سیم

3- تکنولوژی شارژر بی سیم ایمن تر است.

 امنیت شارژر بی سیم

آیا می دانستید که شارژ با سیم می تواند حریم خصوصی شما را با قابلیت انتقال داده به طور جدی تهدید کند؟ این یک تهدید جدی امنیت سایبری است. مجرمان که معمولاً به آن "Juice Jacking" گفته می شود، می توانند بدافزار را در ایستگاه های شارژ USB عمومی بارگذاری کنند تا به طور مخرب به دستگاه های الکترونیکی در هنگام شارژ دسترسی پیدا کنند. با انجام این کار، آنها می توانند اطلاعات شخصی و رمز عبور شما را استخراج کنند و هر کاری که بخواهند با این اطلاعات شخصی انجام دهند. خوشبختانه، شارژ بی سیم در حال حاضر هیچ پیامد امنیتی ندارد. بنابراین، دفعه بعد که در یک مکان عمومی نیاز به شارژ دارید، ببینید آیا ساختمان گزینه شارژ بی سیم دارد یا خیر. اگر چنین است، از آن استفاده کنید!

4- شارژ بی سیم با بسیاری از مدل های گوشی سازگار است.

 سازگاری شارژر بی سیم

برای هر کسی که گوشی جدید میخرد می‌دانید که تلاش برای هماهنگ شدن با کابل شارژ مورد نیاز برای یک تلفن جدید چقدر خسته‌کننده است. دستگاه‌های iOS قبل آیفون 15به کابل لایتنینگ نیاز دارند، در حالی که دستگاه‌های Android به کابل شارژ میکرو USB یا کابل تایپ سی نیاز دارند. ادامه دادن تقریبا غیرممکن است. فناوری شارژ بی سیم به شما امکان می دهد چندین مدل گوشی را با یک پد شارژ بی سیم یکسان شارژ کنید. بنابراین وقتی گوشی خود را ارتقا می دهید، ممکن است نیازی به خرید کابل شارژ جدید نداشته باشید.

 لیست قیمت انواع شارژر سیم دار

5- با شارژر بی سیم نیاز به تمیز نگه داشتن سوکت شارژ ندارید.

 سوکت شارژ کثیف

حتما برای شما هم پیش آمده است که داخل سوکت شارژ گوشی کثیف شده باشد و گوشی شارژ نگیرد ، کیس های محافظ تلفن می‌توانند یک لایه محافظتی به موبایل شما اضافه کنند، اما زمانی که زمان شارژ کردن گوشی شما فرا می‌رسد می‌توانند مانع شوند . برخی از این کیس ها مجهز به درپوش اضافی روی درگاه شارژ هستند که به این معنی است که هر بار که نیاز به شارژ دارید باید با آن دست و پنجه نرم کنید. اما با شارژ بی سیم، نیازی به هیچ مرحله اضافی نیست. فقط تلفن خود را بگذارید و شارژ بگیرید.

 

6- شارژر بی سیم به مرتب کردن درهم و برهمی کمک می کند.

 میز مرتب با شارژر بی سیم

زمانی که از یک فضای نامرتب کار می کنیم، تمرکز روی کارهایی که در دست انجام است، سخت است. انبوهی از کابل ها می توانند هر فضایی را نامرتب نشان دهند. بسته به دستگاه هایی که استفاده می کنید، یک پایه شارژ بی سیم می تواند راه حلی عالی برای این باشد. حتی بهتر از آن، برخی از پدهای شارژ بی‌سیم قابلیت شارژ چندین دستگاه را به طور همزمان دارند و با درهم‌ریختگی کابل‌ها مقابله می‌کنند.

 مشکل داغ کردن شارژر بی سیم

شارژر وایرلس با تمام محاسنی که گفته شد فقط یک عیب دارد: داغ شدن.

کاربران دستگاههای مختلف از قبیل آیفون ، سامسونگ ، شیائومی و ... از مشکل داغ شدن گوشی با شارژر بی سیم شکایت داشته اند، به نظر میرسد که تکنولوژی شارژ بی سیم در ابتدای راه است و در آینده نزدیک حتما این فناوری بهینه خواهد شد. البته نگران نباشید ، گوشی های هوشمند نسبت به افزایش دما حساس هستند و در صورتی که حرارت باتری گوشی بیشتر از مقدار تعریف شده بروند سریعا جریان شارژ را متوقف میکنند و پس از خنک شدن گوشی اجازه برقراری جریان را میدهند. این عملکرد فول شارژ شدن را به تاخیر میاندازد ولی در عوض از سلامت دستگاه و باتری شما حفاظت میکند. در مقاله "6 راه حل برای مشکل داغ شدن گوشی با شارژر بی سیم | وایرلس" به شرح راه حلهای این مشکل پرداخته ایم.

 

 ماتریکس

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد