شارژ کامل گوشی فقط در یک ثانیه !!

اگر یک ماشین زمان را فقط پنج سال به عقب برگردانید و به کسی بگویید "به زودی گوشی های هوشمند در عرض 15 دقیقه شارژ می شوند"، احتمالاً شما را باور نمی کند و از شارژ روزانه یک شبه خود راضی خواهد بود.
شارژ کامل گوشی فقط در یک ثانیه !!

اما برخی از طرفداران تلفن همراه، مردان هستند و کاملا منطقی فکر میکنند شارژ سریع دارای معایبی است، مانند آسیبی که به سلامت باتری وارد می کند یا خطرات داغ شدن بیش از حد و آسیب رساندن به تلفن همراه.

آیا حق دارید نگران باشید و آیا تلفن‌ها ی همراه اکنون به اندازه کافی سریع شارژ می‌شوند یا حتی امکان سریع‌تر شارژ شدن هم وجود دارد؟

شارژ سریع(فست شارژ): برای گوشی شما خوب است یا بد؟

مشخصات خرید انواع کابل شارژ فست شارژ با تنوع بهترین رنگ ها

و البته که این نظر هم درست است - بسیاری از دستگاه‌هایی که آزمایش شده اند با سرعت شارژ سریع عمر باتری کمی دارند و شارژ را سریع‌تر از دستگاه‌های دیگر را از دست می‌دهند.

تیم بررسی کننده با این قضاوت درباره عمر کم باتری مخالف نیست و تأیید می‌کند که «شارژ سریع می‌تواند به افزایش سایز باتری منجر شود، زیرا برای شارژ سریع‌تر، باید از سلول‌های باتری با نرخ C بالاتر استفاده کنید که منجر به کاهش چگالی انرژی می شود." مثل اینکه برندها بخواهند تلفن‌هایشان شبیه موبایل‌های بزرگ قدیمی باشد ، بنابراین نظر تولید کنندگان تلفن همراه باید ظرفیت‌های باتری کمتری استفاده کنند.با این حال، اکنون، پس از گذشت چندین سال از زمانی که گوشی‌ها سرعت شارژ را از 18 وات و 25 وات به بسیار بالاتر افزایش دادند، برندها شروع به درک بهترین نحوه استفاده از این ویژگی کردند و آنها به این نتیجه رسیدند که، "شارژ سریع تنها زمانی معنادار است که عمر باتری ثابت باشد." یعنی با افزایش سرعت شارژ کیفیت عملکرد باطری تغییر نکند.

در حالی که اندازه باتری یک عامل مهم برای گوشی های هوشمند است، سلامت باتری یک عامل حیاتی است - این یک ویژگی مثبت یک تلفن همراه هوشمند برای حفظ حداکثر ظرفیت بالای آن باتری در طول زمان است. حتی اگر دستگاه شما بزرگترین باتری جهان را داشته باشد، اگر به سرعت سلامت باتری خود را از دست بدهد، به زودی تنها می‌توانید تا مقدار کمتری از ظرفیت اصلی آن را استفاده کنید. 

امروزه تغییراتی در شارژرها انجام شده تا اطمینان حاصل شود که به گوشی تلفن همراه به طور غیرضروری فشار نمی‌آورد. مثل اینکه کارها را با سرعتی راحت و بدون عجله انجام بدهیم.»

آینده شارژ سریع:

قیمت خرید بهترین کابل های شارژ سریع با بهترین تنوع رنگ

 در سال‌های اخیر، اصطلاح «شارژ سریع» را با شارژرهای 15 واتی و شارژرهای بسیار سریع‌تر مشاهده کرده‌ایم.

اکنون می توانید یک گوشی را تنها در 15 دقیقه فست شارژ کنید. اما این بازی به کجا ختم می شود؟ آیا فناوری شارژ سریع به نقطه نهایی خواهد رسید و آیا هرگز به سرعتی می‌رسد که به اندازه کافی سریع باشد. جواب کوتاه؟ خیر.

"به عنوان یک مهندس فنی در زمینه شارژ سریع کابل موبایل ، کار من شکستن محدودیت ها است. ما به کاوش ادامه خواهیم داد تا روزی که تلفن ها در یک ثانیه به طور کامل شارژ شوند."

یک ثانیه! تصور کنید - تلفن خود را وصل کنید و فوراً  آن را از برق جدا کنید، زیرا برای یک روز قدرت کافی دارد. این یک چشم انداز آینده نگرانه به نظر می رسد، و البته (احتمالا) اکنون برای کوتاه مدت واقعیت نخواهد داشت. اما به عنوان یک هدف برای یک مهندس، این هدف قابل تحسین است.

"افزایش سرعت شارژ، چالش‌برانگیزترین بخش [فست شارژ یک ثانیه‌ای] نیست. برای ارائه یک تجربه شارژ سریع خوب برای کاربران، ما باید جنبه‌های بیشتری مانند ایمنی، دمای شارژ، چگالی انرژی را در نظر بگیریم. سلول باتری، اندازه شارژر، طول عمر باتری و غیره."

برندها چون: سامسونگ یا اپل باید روی فناوری شارژ سریع، روی بهینه‌سازی نرم‌افزار، چیپ‌ست‌های کارآمد، باتری‌های کارآمد تر و موارد دیگر کار کنند تا مطمئن شوند که این تلفن شارژ یک ثانیه‌ای واقعاً فست شارژ می‌شود. قبل از اینکه دوباره آن را وصل کنید، مطمئن باشید که بیش از یک ثانیه طول نمی کشد.به همین دلیل است که می گوییم این آینده شارژ فوق فست شارژ می تواند راه دوری نیز باشد.

راه مناسب برای شارژ گوشی شما چیست؟

مشخصات خرید بهترین انواع کابل شارژ با تنوع رنگ بندی و طرح بندی-شوجی ایران

از آنجایی که ما یک متخصص باتری در شوجی ایران داریم، تصمیم گرفتیم تا چالش " چگونه می توانید تلفن خود را طولانی تر نگه دارید" را بررسی کنیم.

پس بهترین راه برای شارژ گوشی چیست؟

خب، ما این را نپرسیدیم - در واقع پرسیدیم که بدترین راه چیست؟! و جواب گرفتیم:برخی از کاربران دوست دارند از تلفن هوشمند در دمای بالا استفاده کنند و باتری را برای مدت طولانی در 100٪ یا 0٪ نگه دارند که می تواند به سلامت باتری آسیب برساند."

شما آن را در اینجا شنیدید - وقتی تلفن شما به طور کامل فست شارژ شد، آن را از برق بکشید، و اگر زمانی به 0٪ برق رسیدید، دستگاه خود را سریعا به شارژر دیواری وصل کنید.

نظر در مورد استفاده از تلفن در دمای بالا جالب است، زیرا تلفن‌ها - به ویژه آنهایی که چیپست‌های قدرتمندی دارند - می‌توانند هنگام شارژ شدن، و همچنین زمانی که زیر نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرند یا مجبور به انجام کارهای فشرده هستند، خیلی سریع گرم شوند. فرآیندهایی مانند بازی یا فیلمبرداری با وضوح بالا.

بنابراین، شاید برای اینکه تلفنتان دوام بیشتری داشته باشد، در صورت گرم بودن بیش از حد از استفاده از آن اجتناب کنید. بگذارید کمی خنک شود.

اما این ما را به این فکر انداخت که آیا عادات شارژ افراد در طول زمان تغییر کرده است، به خصوص با ظهور شارژ سریع(فست شارژ)؟

"پیش از این، اکثر کاربران عادت داشتند گوشی های خود را در طول شب شارژ کنند، اما اکنون شاهد تغییر در عادات کاربران هستیم. [با شارژ سریع] بیشتر کاربران تمایل دارند تلفن های خود را در زمان تکه تکه شارژ کنند. اکثر کاربران پس از حدود پنج یا ده دقیقه گوشی خود را از برق جدا می کنند. 10 دقیقه برای شارژ دستگاه زمان کمی است."

بنابراین، شارژ کم و اغلب برای روشن نگه داشتن دستگاه‌ها عادی شده،این میتواند یک عملکرد هوشمندانه به نظر برسد، زیرا احتمال آسیب به باتری دستگاه شما را کاهش می‌دهد.

یک راه حل منطقی ساده هم وجود دارد؛ کابل شارژ قطع کن هوشمند(فست شارژ)

مشخصات خرید اینترنتی کابل شارژ قطع کن دار با گارانتی و ضمانت

  • کاربرد این نوع کابل به نحوی است که پس از پر شدن شارژر باتری موبایل ، کابل شارژ فست شارژ قطع کن هوشمند جریان برق را به صورت خودکار قطع یا کمتر می کند. این فناوری جدید کمک می کند تا باتری موبایل آسیب کمتری ببیند و طول عمر بلند تری داشته باشد.
  • در حالی که روند گوشی‌های هوشمند تغییر می‌کند، این روند با عادات کاربر همیشه در حال تکامل و پیشرفت است ، همیشه یک چیز کلیدی وجود دارد که همه از تلفن هوشمند خود می‌خواهند و آن عمر باتری طولانی تر است. حتی بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار اگر برای مدت طولانی دوام نیاورند، زائد می‌شوند و امیدواریم با رعایت نکاتی در بالا گفته شد باتری تلفن همراه شما نیز برای مدت طولانی‌تری دوام بیاورد. 

در این مقاله خواهید خواند که<< کابل شارژ قطع کن هوشمند چطور عمر باطری موبایل را افزایش میدهد؟>> 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد