کابل شارژ قطع کن دار هوشمند چطور کار میکند؟

کابل شارژر قطع کن دار هوشمند احتمالا هوشمندترین نوع کابل شارژی است که می تواند طول عمر باتری شما را افزایش دهد؛
کابل شارژ قطع کن دار هوشمند چطور کار میکند؟

شارژ طولانی عمر باتری موبایل را کاهش میدهد.

 

باتری های گوشی های هوشمند به مرور زمان مستهلک می شوند و همه اینها به نحوه شارژ دستگاه بستگی دارد. برای اکثر مردم، عادت معمولی این است که گوشی هوشمند خود را شب ها در حال شارژ نگه دارند. این عمل اغلب مورد مخالفت متخصصان قرار می‌گیرد، زیرا جریان شارژ بلند مدت برای نگه داشتن باتری تلفن شما به طور مداوم در 100٪ می‌تواند طول عمر کلی آن را کاهش دهد. اما اگر برای روز شلوغ بعدی به یک دستگاه کاملاً شارژ نیاز دارید، چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟ 

شارژ طولانی باتری موبایل

داستان تولد اولین کابل شارژ قطع کن دار هوشمند

برای حل این معضل شارژ ، انواع کابل شارژ قطع کن دار هوشمند ساخته شدند . آین کابل به اندازه کافی هوشمند است که وقتی گوشی شما به 100 درصد رسید، شارژ را متوقف کند. این تنها کابل شارژی است که به آن نیاز دارید ، این اولین بار توسط یک استارتاپ مالزیایی متشکل از فارغ التحصیلان UTM در سال 2018 ارائه شده است.

 سیم برق موبایل قطع کن دار

کابل شارژر قطع کن دار هوشمند چیست؟

کابل شارژر قطع کن هوشمند شوجی چیست؟+خرید با ضمانت و گارانتی بهترین قطع کن کابل

سیم شارژ قطع کن دار هوشمند دو مشکل کلیدی را بر طرف می کند ، "شارژ بیش از حد" و "شارژ آهسته". برای افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند ، دارای ویژگی سنجش جریان هوشمند است که پس از شارژ کامل تلفن، جریان برق به سمت گوشی را قطع می کند. این عمل باعث کاهش گرمای بیش از حد و فشار غیر ضروری به باتری تلفن هوشمند شما می شود. انواع بهترین کابل قطع کن دار هوشمند می تواند محافظ باتری گوشی یا تبلت شما باشد و این عمل باعث شده که باتری گوشی از طول عمر بیشتری برخوردار باشد.

حفظ سلامت باطری موبایل

کابل شارژ قطع کن دار "فست شارژ" انتخاب درست است.

برای کاهش زمان شارژ، کابل قطع کن دار باید از استانداردهای 2.4 آمپر، فست شارژر سریع تطبیقی سامسونگ و انواع شارژر سریع 2.0 و 3.0 پشتیبانی بکند. حتی اگر قصد دارید از پورت USB آهسته لپ تاپ خود برای شارژ استفاده کنید، کابل های شارژ قطع کن دار شوجی با استفاده از رشته های مس خالص داخل آن جریان شارژ را به خوبی انتقال میدهند.

کابل شارژ قطع کن دار هوشمند را می توانید به شارژر یا پاوربانک خود وصل کنید بدون اینکه نگران فشار به باطری موبایل یا تبلت خودتان باشید. یکی دیگر از نکات جالب، ویژگی LED هوشمند آن در کانکتور سمت گوشی است. این به شما امکان می دهد بدانید که شارژ در حال انجام است، و نور LED آن شما را کمک خواهد کرد که حتی در تاریکی هم گوشی را پیدا کنید.

سیم برق قطع کن دار موبایل نفس میکشد.

نمایشگر LED که روی سوکت خروجی شارژ تعبیه شده است نشانگر وضعیت انجام شدن شارژ است. در هنگام شارژ شدن نور نمایشگر به آرامی کم و زیاد میشود ، این حالت BREATING یا تنفس کابل است و پس از قطع شدن جریان نور نمایشگر دیگر ثابت میماند و شما اینطور از شارژ شدن گوشی آگاه خواهید شد.

خرید بهترین کابل شارژ قطع کن دار

همین حالا، می توانید خرید کابل شارژر قطع کن هوشمند را در فروشگاه انحصاری لوازم جانبی موبایل شوجی ایران انجام دهید و از طریق پست یا اسنپ درب منزل خود دریافت کنید. این کابل در 3 مدل میکرو یو اس بی (اندرویدی) ، لایتنینگ و تایپ سی موجود است.

آیا می دانستید که می توان گوشی همراه خود را در یک ثانیه شارژ کرد؟! با خواندن این مقاله جذاب بر دانستنیهای خود بیزفزایید.(شارژ کامل گوشی فقط در یک ثانیه !!)

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد