فیلتر




پاوربانک 20،000

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

پاوربانک 20،000 میلی آمپر

پاوربانک یکی از لوازم جانبی اصلی کاربران گوشی های هوشمند است . شارژ گوشی هایمان، با توجه داشتن به تماس ها و اینترنت همراه ، در هر زمانی می تواند پایان پذیرد . شارژر همراه ( پاوربانک 20000 ) شما را از داشتن پریز بی نیاز می کند . پاور بانک های 20هزار شوجی فست شارژ هستند و قابلیت شارژ کردن همزمان دو گوشی را دارند .

خرید پاوربانک 20000 میلی آمپر

در هنگام خرید پاوربانک مهمترین قابلیتی که نیاز است که بررسی کنیم، ظرفیت آن است . ظرفیت پاور بانک با واحد میلی آمپر مشخص می شود . در حقیقت این عدد به شما نشان می دهد که تا چند بار می توانید با پاوربانک 20000 (شارژر همراه) دستگاه خود را شارژ کنید.

پاوربانک ، شارژر همراه

قیمت پاوربانک 20000

قیمت انواع پاوربانک (شارژر همراه) بسته به نوع استفاده که دارد ، متفاوت است . برای مثال پاور بانک اورجینال 20 هزار شوجی دارای قابلیت فست شارژ ، و دارای قدرت خروجی 100W, PD LED است؛ پاوربانک یا شارژر همراه شوجی نسبت به پاوربانک بیسوس کیفیت بهتری دارد و در برخی مدلها امکانات پیشرفته ای مانند صفحه نمایش مانیتورینگ حرفه ای دارد. با خرید پاوربانک از مراکز معتبر با قیمت مناسب از باتری گوشی همراه خود محافظت کنید .

بهترین پاوربانک 20000

شارژرهمراه 20 هزار شوجی دارای صفحه نمایش LCD است که نمایش کلی از شارژ پاوربانک از طریق منبع برق را نشان می دهد . ظرفیت باتری لیتیومی به کار رفته در این پاوربانک به گونه ای است که کاربران بتواند گوشی همراه خود را حداقل 2 تا 3 بار کامل شارژ کنند . یکی از معایب بارزی که در پاوربانک انکر وجود دارد قیمت بالای آن است . این مشخصه باعث می شود تا در خرید پاوربانک مشکل به وجود آید. از بهترینهای پاوربانک 20 هزار موجود در فروشگاه شوجی ایران ، پاوربانک شیشه ای بیست هزار آن است.

پاوربانک 10000

پاور بانک اورجینال 20 هزار میلی آمپر

پاور بانک 20000 میلی آمپر شوجی دارای 3 پورت است که یکی از آنها USB و دیگری تایپ سی و لایتنینگ است. شما می توانید با این پاوربانک سه گوشی همراه را همزمان شارژ کنید اما توجه داشته باشید که توان شارژ بین دستگاه ها تقسیم می شود. ؛ به دلیل داشتن قابلیت سوپر فست شارژ ، این شارژر همراه 20000 می تواند گوشی شما را در کسری از ساعت شارژ نماید .

پاور بانک فست شارژ 20 هزار| پاوربانک بیست هزار اصلی

به دلیل وجود داشتن پاوربانک های شارژر شیائومی تقلبی در بازار ، فروش کپی این محصول می تواند به باتری دستگاه های الکترونیکی شما صدمه وارد کند. یکی از بهترین شارژر همراه موجود در فروشگاه شوجی ایران پاور بانک فست شارژ 20000 است این شارژرهمراه قدرتمند دارای قابلیت شارژ ایمن است که به دستگاه شما صدمه نمی زند ، این پاوربانک از گوشی همراه شما در برابر گرمای بیش از حد محافظت می کند .

پاوربانک 5,000

پاوربانک شیشه ای 20000 میلی آمپر

پاوربانک شیشه ای 20 هزار شوجی دارای باتری لیتیومی است که با بدنه شفاف، زیبایی کاربردی را نمایش گذاشته است. این شارژر همراه 20 هزار دارای صفحه نمایش کوچکی است که علاوه بر منحصربه فرد کردن آن باعث می شود تا شما سرعت شارژ شدن لحظه ای گوشی همراه خود را نظاره گر باشید.

بهترین مارک پاوربانک

یکی از بهترین مارک های پاوربانک ، پاوربانک شارژر همراه با ظرفیت های 10000 تا 20000 میلی آمپر شوجی ایران است . تمامی شارژرهمراه با ظرفیت آنها در فروشگاه شوجی ایران از کاربردی ترین برند پاوربانک هستند و سازگاری بالایی با سایر دستگاه های دیجیتال دارد . یکی از محدودیتی که در پاوربانک سامسونگ وجود دارد عدم سازگاری آن با برخی از دستگاه ها الکترونیکی است .

پاوربانک 3,000